piątek, 1 listopada 2019

Forest Treasures, wisior

Kocham las, uwielbiam drzewa. Miałam ogromne szczęście, przez większość swojego życia mieszkać niemal w środku lasu i nigdy nie zapomnę tego okresu. Ów las niestety z czasem karlał, robiąc miejsce pod kolejne zabudowy, aż finalnie stał się po prostu okazalszym parkiem, łączącym skraj mojego miasta z pobliską wsią, dziś będącą w sumie jego dzielnicą. Nie zapomnę jednak zapachu mchu po otworzeniu okna, wszędobylskich wiewiórek i ufnych sarenek podchodzących blisko ludzi. 

Sosny, świerki i modrzewie zamieniłam na jabłonie i dęby, więc drzewa wciąż są pierwszym, co widzę rano. Nie licząc męża ;)

Wisior stworzyłam na 13. ostatnią już inspirację konkursową do kalendarza Royal-Stone na 2020 rok - Grudniowe Dary Lasu.


Zainspirował mnie plaster agatu, który niedawno kupiłam. Brązowy z pasami bardzo przypomina sęk w drzewie.

Obszyłam go w miarę prosty sposób cylindrycznymi koralikami. Dodałam pikotki, małe kuleczki granatu i gałązki jemioły.

Tył podszyłam czerwonym Ultrasuede. Wydziergałam też sznur koralikowy z koralików Toho 11o Opaque Pepper Red na 7 w rzędzie. Użyłam nici Talia 30 i szydełka nr 0,9. Sznur ma około 45 cm długości.

Wracając do jemioły. Listki wyszyłam piętnastkami i kryształkami.


Kulki to jadeity o średnicy 6 mm.

Całość jest bardzo noszalna. Miałam w planach jemiołowe kolczyki, ale zabrakło mi koralików i czasu.

W komplecie z koliami z tegorocznego konkursu. Broszki i kolczyki już się nie zmieściły w kadrze. 

Mam nadzieje, że ta skromna propozycja darów lasu przypadła wam do gustu. Jeśli macie ochotę, to zapraszam do albumu konkursowego --> klik
Będzie mi też miło, jeśli zagłosujecie na moją pracę.



Pozdrawiam listopadowo.



11 komentarzy:

  1. Twoje cudeńka wszystkie, wszystkie uwielbiam, duże, strojne, okazałe, kocham taką biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Też lubię wyrazistą biżuterię ;)

      Usuń
  2. Od razu wiedziałam, że to Twoja praca, pięknie ubrany ten agat. Jak zawsze trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to był czysty spontan, nie liczę na wygraną :)

      Usuń
  3. Asiu, Twoje prace jestem w stanie rozpoznać nawet po ciemku ;). Świetny wisior z uroczą jemiołą :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nawet ja ich nie rozpoznaję po ciemku ;) ;)

      Usuń
  4. Haha, i ja też od razu wiedziałam, że to Twoje. Piękna praca. Te kuleczki z jadeitów to mistrzowski pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zawsze pozostanie dla mnie zagadką, jak wy rozpoznajecie, że to moje ;) ale może jeszcze kiedyś zaskoczę i zrobię coś takiego, że nikt nie pozna ;)

      Usuń
  5. Piękna praca, podoba mi się takie nawiązanie do tematu, super, jak zawsze mistrzowsko :) Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chciałam tak prosto, bez przepychu, chociaż i tak się błyszczy :)

      Usuń
  6. Jak zawsze cudeńko i ciekawe podejście do tematu :) Mogę podziwiać Twoje prace godzinami :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...