czwartek, 27 grudnia 2012

Winter. Broszka.

Zima w tym roku żyje własnym życiem, czasami szczypiąc w nosy, ale jeszcze częściej mocząc czapki deszczem, chimeryczna i nieprzewidywalna ;) No i jak zobrazować jej kwintesencję w formie biżuteryjnej? Skoro zima taka różna to i dla każdego będzie czymś innym, ja mam w głowie jej wyidealizowany obraz na wzór baśniowych zim, z śniegiem po pas i siarczystymi mrozami ścinającymi tafle mórz, wilkami wyjącymi w oddali i trzaskającym drewnem w kominku;) "Winter is coming" ostrzega piękne szlifowane szkiełko mieniące się zielono fotelowymi kolorami, "my się zimy nie boimy" zdaje się mówić cieplutkie futerko zachęcając do przytulenia się;) I taka jest właśnie zima w mojej broszce:)))


Broszka wykonana techniką haftu koralikowego z koralików Toho w trzech rozmiarach. Opalizujący szklany kryształek naklejony na futerko w szarym kolorze, przypominające wilczą sierść. Uspokajam obrońców zwierząt, że oprócz ciężko pracującego człowieka nie ucierpiało żadne zwierzę. Futro jest sztuczne. Broszka ma około 6 cm średnicy, znakomicie nadaje się do ozdobienia czapki lub szalika.


Kolory użytych koralików to: Galvanized Aluminium, Metallic Silver Frosted Antique Silver, Silver Lined Crystal, Silver Lined Gray.


Tył podklejony jasną ekoskórką, zapięcie w kolorze jasnego srebra.


Nie mogę się napatrzeć na to szkiełko, wygląda jak sopel lodu, ale mieni się jak najpiękniejszy klejnot. Co potwierdza moje obserwacje, że najładniejsze rzeczy to proste rzeczy:)
Broszkę zgłaszam do wyzwania Kreatywnego Kufra o temacie - Zima. 



Trzymajcie kciuki:)


Pozdrawiam wszystkich poświątecznie i serdecznie witam nowych obserwatorów oraz stałych gości:) Ogromnie się cieszę, że tu czasem zaglądacie.



18 komentarzy:

  1. Fantastyczna broszka! Szaleję za nią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje broszki megaoryginalne i piękne
    Trzymam kciuki w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie, to jedna z Twoich najbardziej udanych broszek. "Winter is coming"... oh, yeah... :) Kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami lubię zrobić coś zupełnie innego;)cieszę się, że Ci się podoba.

      Usuń
  4. Śliczny futrzak ! Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz wspaniale pomysły, takie bardzo "Twoje" wykonanie również super, bo te kłaczki.... a szkiełko jest przepiękne !!! Pozdrawiam Cię ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza ta broszka.. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. taką broszkę wykonała już w 2010 Elenka,którą masz u siebie w zakładkach-można ją zobaczyć w sprzedanych w Arsneo u Crazywool,więc nie powinnaś jako swój pomysł wystawiać ją na konkurs.Elena ma swój styl rozpoznawalny,to że dałaś koraliki wokół łzy kryształu i koraliki wokoło futerka nie zmienia faktu niestety :o(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podaj mi proszę link do pracy Elenki, nigdy wcześniej jej nie widziałam i chcę jakiegoś dowodu na potwierdzenie Twoich słów. A skoro wcześniej jej nie widziałam trudno żebym ją kopiowała. Jeśli jakimś cudem wykonałam pracę identyczną z czyjąś, proszę dowody w celu wyjaśnienia tego nieporozumienia.

      Usuń
  8. Ja niestety też jak zobaczyłam zdjęcie to pierwsze co pomyślałam, to że oglądam broszkę Eleny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam wyżej, jestem zaskoczona tym co mówicie. Proszę o jakieś linki do jej prac. Moja broszka jest wykonana przeze mnie, z moich materiałów i na wzór tego co mi w duszy gra. Nigdy nie kopiowałam prac innych tak jak nie chcę by ktoś kopiował mnie.

      Usuń
  9. Uwazam, za mocno na wyrost posadzanie kogos o plagiat, kiedy chodzi o polaczenie tak wydawaloby sie oczywistych materialow jak krysztal i futerko. W takim razie ja plagiatuje kogos, bo lacze krysztaly z sutaszem i nie ja to wymyslilam? Blagam...bez bzdur. Z pewnoscia na ten pomysl wpadlo juz 1000 osob bez najmniejszego pojecia o innych i wpadnie jeszcze w przyszlosci kolejne kilka tysiecy. Zamiast wiec szukac dziury w calym zajmijcie sie wlasnymi pracami lepiej. A broszka jest piekna i zjawiskowa i nie wiem jak ja wczesniej przegapilam. Faktycznie, jak wzieta z kart sagi RR Martina :) Bede kibicowac krecac gowienkiem na palcu, dla odstraszenia sensacjozerczek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż pierwszy raz staję przed takim zarzutem i również nie pojmuję. Chyba za dużo s-f czytam zamiast wertować blogosferę:) Chociaż muszę Ci powiedzieć, że Twoje wiekopomne dzieła też już gdzieś widziałam :P

      Usuń
    2. A to z pewoscia, swiat jest pelen gowna :D

      Usuń
  10. sorki, że dopiero teraz odpisuję :) Nie mam pretensji do Joasi, ale jak dziewczyny wyżej napisały, broszka rzeczywiście jest bardzo podobna do mojej. Link: http://arsneo.pl/przedmioty/1829259,haft-koralikowy-futro-crazywool.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłaś Eleno piękną broszę, gdybym miała okazję widzieć ją wcześniej z pewnością nie wykonałabym mojej w takiej formie lub przynajmniej podałabym Ciebie jako źródło mojej inspiracji. Myślę jednak, że choć miałyśmy niezależnie od siebie podobne zamysły to wyszły 2 zupełnie inne prace. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Uwielbiam te Twoje futerkowe broszki - jest wspaniała, szalenie elegancka i oryginalna. Trzymam kciuki!
    Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie na:
    http://czarymarydori.blogspot.com/
    po odbiór wyróżnienia twojej twórczości
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...