poniedziałek, 3 grudnia 2018

Lisek III, broszka

Można powiedzieć, że przez chwilę zamieniłam swoją pracownię na taśmę produkcyjną. Z myślą o zbliżającej się porze obdarowywania innych prezentami, zrobiłam kilka broszek w stylu origami. To chyba najbardziej pożądane, jeśli mogę to tak określić, spośród moich prac. Bez przerwy dostaję o nie zapytania i pomyślałam - czemu nie, skoro mogę zgodnie z prawem podjąć się czegoś takiego jak sprzedaż nierejestrowana. Sytuacja win - win, niech każdy skorzysta, stąd ostatnio możecie oglądać tu wzmożony ruch misternych zwierzaczków.

Chwilę zajęło mi zrobienie tego stada, bo to dość żmudna praca, zwłaszcza, że staram się z całych sił, by wszystko było zrobione dokładnie, z precyzją i z dobrych materiałów. Szyję więc powoli, ale dokładnie.

Dziś przedstawiam największego z gromadki i najbardziej ognistego liska.


Wybrałam dla niego szczyptę bardzo czerwonych koralików Miyuki, które połączyłam z pomarańczowymi i żółtymi Toho i Preciosa. To one są odpowiedzialne za to, że broszka niemal płonie, gdy się na nią patrzy. 


Broszka ma wymiary w przybliżeniu 8 cm na 5,5 cm i super wygląda na płaszczu. Zrobiłam jej jazdę próbną, wpinając w klapę paszcza podczas krótkiego wyjścia i zdecydowanie zwracał uwagę. Plamy nigdzie nie miałam, więc bez wątpienia chodziło o niego. 


Dla kontrastu wybrałam mu fioletowo-niebieski tył z Ultrasuede. Jest to więc całkowicie wegański i cruently free twór, nie licząc mojego pokłutego palca. 


To chyba mój ulubiony lisek, więc nie rozstanę się z nim bez żalu.


Poniżej cała broszkowa załoga.

i z bohaterami poprzednich wpisów (klik i klik)


A jak u was z przygotowywaniem prezentów, macie już wszystkie? Wybraliście może coś handmade dla bliskich? U mnie w tym roku zdecydowanie rękodzielniczo, planuję też sama sobie kupić coś od zdolnej koleżanki, bo czemu nie ;)

Pozdrawiam was grudniowo!


16 komentarzy:

  1. Nigdy dość oglądania Twoich prac- cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne prace!!!
    Ach czy kiedyś tak mi wyjdzie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, jestem pewna, że tak :) Gdy się robi to, co się kocha, zawsze wychodzi :)

      Usuń
  3. Liski Twoje są przepiękne i nie dziwię się wcale, że rozchwytywane. U mnie handmade w prezentach co roku, ale tym razem głównie nabyty, bo nie mam zbyt wiele czasu na produkcję koralikową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak co roku mam ambitne plany, a potem kombinuję na ostatnią chwilę. Ale jeszcze trochę czasu jest, może zdążę ;)

      Usuń
  4. Kolejny śliczny rudzielec i widać, że rzeczywiście jest najbardziej "ognisty" :)
    Ja z prezentami, jak co roku, jestem w czarnej d... dziurze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dziura okaże się mniej czarna niż wygląda, sobie zresztą życzę tego samego. Obym nie musiała, jak w zeszłym roku, redukować potraw świątecznych z braku czasu na koralikowe prezenty, a tych mam trochę do ogarnięcia ;)

      Usuń
  5. Słodziakowa kolekcja! :)). U mnie z prezentami podobnie jak u Ani. Póki co, czarna dziura ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kasiu :) Dziura musi być, inaczej świątecznej tradycji rękodzielnika nie stałoby się zadość ;)

      Usuń
  6. Lisek cudowny, tak jak i reszta stadka. :) Fascynujące jest to, że każdy z nich jest jednak inny. :)
    W tym roku i ja robię koralikowe prezenty, ale ze względu na kłopoty z ręką jestem w czarnej... dziurze, no niech będzie, że dziurze. Może jeszcze się wyrobię. I malować też miałam. Ale jeszcze nie zaczęłam.
    Ech.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zacny lisek. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczarował mnie ten lisek. Ta czerwień dodaje mu magii

    OdpowiedzUsuń
  9. Lisek rządzi, jest przeuroczy, a przede wszystkim po mistrzowsku wykonany :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...