poniedziałek, 21 stycznia 2019

Foxy Lady, broszka


Byłam święcie przekonana, że pokazałam już na blogu wszystkie liskowe broszki, ale jak się okazuje, o jednej zapomniałam. Lisek jak lisek, czwarty o ile się nie mylę, więc nic odkrywczego, zwłaszcza, że często u mnie występują, ale lubię wykorzystywać to miejsce jako archiwum. Klikam link i widzę pełną "dokumentację" broszki. To naprawdę bardzo wygodne.



Ta broszka. to tzw. średni lisek, bo uszyłam go z szablonu średniego rozmiaru. Największego możecie zobaczyć TU, a najmniejszego TU.



Wymiary broszki to: 4,6 cm x 7,5 cm w najszerszych miejscach, zaś waga - 9,2 grama. A skąd to wiem? Bo Gwiazdor przyniósł mi precyzyjne narzędzia miernicze i nie waham się ich używać ;)

Tył podszyłam naturalną skórą kozią w brązowym kolorze i zamontowałam zapięcie z ogranicznikiem zapobiegającym samoistnemu odpięciu. 

Lisek oczywiście się błyszczy, ale kryształków użyłam z umiarem. Są na kicie i baczkach oraz na nosie. To też najbardziej klasyczny spośród lisków, bardzo równomiernie rudy, że tak to ujmę. Przez to, że jest tak "nieprzekombinowany", ogromnie mi się podoba. 

Na koniec w wydaniu glamour ;)

Mam nadzieję, że ostatni z lisiej gromady przypadł wam do gustu. Nie twierdzę, że na tym koniec, ale na razie koraliki leżą odłogiem, bo dziergam. Skończyłam koc i robię skarpety, tylko pogoda mało sprzyja robieniu zdjęć, ale nadrobię. Słowo.

Trzymajcie się ciepło!

9 komentarzy:

  1. Jak ja lubię te liski, ten też jest świetny :) No i bardzo mnie zaciekawiłaś tymi skarpetami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 lat temu zrobiłam mężowi skarpety na urodziny, których używał sporadycznie na noc, jak marzł. Nie mam pojęcia jakim sposobem przetarł je na pięcie ;) Nie specjalnie lubię dziergać skarpety, ale zbliżają się jego urodziny i pomyślałam, że raz na dekadę mogę mu zrobić, to robię. Tym razem z wełny z poliestrem, będą trwalsze. Mam już jedną i pół ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię te Twoje rudzielce :)). No i stadko wciąż się rozrasta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny! Uroczy, i zarazem elegancki. No i idealny w każdym calu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje liski. :) I wszelkie inne stworki-origami. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny! U mnie też się lisek pojawił, choć troszkę w innej formie ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach te liski☺ no co tu dużo pisać... śliczny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...