poniedziałek, 4 lutego 2019

Bird, broszka

W tym roku jeszcze nie chwyciłam za igłę i koraliki, jakoś nie mogę się przemóc. Włóczki kuszą bardziej. Jakiś czas temu uszyłam broszkę z serii origami. To czarny gołąb ze srebrnymi konturami. Ten ze złotymi akcentami jest moim ulubionym i noszę go praktycznie cały czas.

Chociaż osobiście wolę złote dodatki, to srebrne koraliki również dobrze się komponują z czernią.

Dla kontrastu użyłam odrobiny matu, który ujarzmił trochę kryształkowy błysk.

Broszka jest średniej wielkości, w najszerszych miejscach ma około 8,7 cm na 8 cm i waży nieco ponad 11 gramów.


Różnice najbardziej widać w zestawieniu z innymi ptaszkowymi broszkami. Widać też, że bohater dzisiejszego wpisu, jest lekko niedoskonały. Jest to dowód na to, że uzyskanie prostej linii z koralików, wymaga nie lada precyzji i czasami po prostu nie wychodzi. Nie mniej, ten lekko krzywy ogon ma swój urok i spokojnie można przyjąć, że tak ma być. W końcu to rękodzieło, a nie maszynodzieło, prawda? ;)

Tył broszki podszyłam naturalną skórą w kolorze czarnym, a samego ptaszka można nabyć, gdyby ktoś miał ochotę (klik).


Zapewne to nie ostatni ptak spod mojej igły.


***


***


Mam nadzieję, że moja kolejna broszka przypadła Wam do gustu.
Pozdrawiam lutowo!

6 komentarzy:

  1. Kolejny świetny ptak - i podoba mi się nawet bardziej niż ten ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham całą serię origami, a, że bardziej lubię srebro niż złoto, to ta ptaszyna wleciała prosto do mojego serducha ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny!

    Podobnie jak ten niebieski i liski.

    Zawsze wchodząc na Twój blog, wiem, że czymś się zachwycę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ! Ja z kolei kocham srebro a za złotem nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...