poniedziałek, 17 czerwca 2013

Fly, Fly, My Butterfly, bransoletka

Bransoletka zwiewna jak skrzydła motyla, letnia, kolorowa, nieco banalna, ale za to idealna na lato. Nie będę się zanadto rozpisywać. Cierpię katusze na okoliczność zawalonych zatok:( Dlatego dziś krótko. Parafrazując Benedykta Chmielowskiego - bransoletka jaka jest każdy widzi!


Jak się okazało, sfotografowanie motylkowej bransoletki jest równie trudne jak zatrzymanie w kadrze  samego motyla. Wybaczcie jakość zdjęć.


Motylkowy wzorek dopełniłam zapięciem w kształcie motyla:) Bransoletka wykonana oczywiście sznurem szydełkowo koralikowym na 10 koralików w rzędzie. Wzór przerobiony przeze mnie według znalezionego na Lbeads.


Użyłam koralików Toho w rozmiarze 11o, link do kolorów pojawi się wkrótce. 


Tym razem użyłam dużo cieńszych nici niż zwykle, dlatego bransoletka jest mięciutka a wzór równy i ścisły. A gdyby ktoś chciał zrobić sobie podobną, poniżej rozpisany przeze mnie wzór, kolory można mieszać dowolnie tak jak ja to zrobiłam.


Pozdrawiam was serdecznie życząc przemiłego tygodnia:) Mój zaczął się całkiem przyjemnie (pomijając ból głowy), Kreatywny Kufer wyróżnił moją broszkę w wyzwaniu kolorystycznym, a wy natychmiast zaczęliście mi gratulować, autentycznie się wzruszyłam, dziękuję wam:)))))

mężowi też dziękuję, za to że jest<3

27 komentarzy:

  1. Bransoletka prześliczna :) gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudna, rzeczywiście idealna na lato!:)a to zapięcie idealne! ja powoli zaczęłam się uczyć robić te "strasznie trudne" bransoletki, mam pierwszy rząd i ku.... mnie wzieła:D mam bardzo grube szydełko od mamy - dam rade takim pociągnąć? pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że się da, ale będzie trudniej. Najlepiej dobrać szydełko do grubości kordonka lub nici. Ja robiłam takim z Tulipa 0,75.

      Usuń
    2. a już myślałam, że zgonie winę na szydełko:d no nic będę próbować:) a kupować narazie nie chcę bo coś czuje że z szydełkiem się nie dogadam:P

      Usuń
    3. Na szczęście szydełka nie są towarem deficytowym, jak cię najdzie na "węże", wystarczy przejść się do pasmanterii:)

      Usuń
  3. Śliczna bransoletka:)Zdrówka życzę i jeszcze raz gratuluję wygranej:)Bo to 1 wyróżnienie zgarnęłaś:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka baaardzo letnia - urocza! A wygranej w KK szczerze gratuluję - nie mogło być inaczej... cieszę się razem z Tobą.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna... jestem pełna podziwu... a Twoja broszka od poczatku byla moim faworytem! gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a Tobie raz jeszcze gratuluję wyróżnienia tego ślicznego wisiorka!

      Usuń
  6. Muy bonita, me da envidia ya que no me sale todavía...pero lo conseguiré...
    Noelia

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwiewna jak motylek. Śliczna. Taka delikatna. Korzystaj ze słonka i wygrzewaj siebie i swoje zatoki;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od słońca jest mi jeszcze gorzej:( ale w cieniu jest super:))

      Usuń
  8. Śliczne letnie motylki i gratuluję wyróżnienia! Zawsze twierdziłam, że Twoje broszki to mistrzostwo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Twoje broszki są nie do podrobienia. Podziwiam za cierpliwość do sieczki i efekty tej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna, co za wzór! Takiego jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna bransoletka, wiosenna, oryginalna :) Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka zwiewna :) Ja przy moim kocie nie mogłabym jej nosić, bo on pasjami motylki goni :)Jeszcze raz gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna bransoletka :)) no i gratuluję oczywiście wygranej w wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyróżnienia i kolejnej prześlicznej bransoletki :) Motylki w sam raz na lato !

    OdpowiedzUsuń
  15. Szépséges, hangulatos, szuper!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak mogłam przegapić taaaaką bransoletkę?! Niesamowita jest - motylkowy wzór w kolorach tęczy! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bransoletka jest śliczna, i ta i inne również. Mam jednak pytanie dotyczące tej "miękkości". Zrobiłam bransoletkę na 8 koralików w rzędzie z toho 11/0 i wyszła sztywna (nici talia 30 z kadoro) jakich nici użyłaś tutaj jesli mozna wiedzieć? Z góry dziękuję -pozdrawiam, Goska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gosiu, chciałam Ci odpisać na Twoim profilu, ale go nie udostępniasz.
      Odpowiadając na Twoje pytanie, użyłam tu kordonka Altin Basak Klasik 50 - 20g, być może on jest sprawcą owej miękkości bo jest faktycznie grubszy od Talii. Czasami jednak "winne" jest natężenie splotu i rozmiar szydełka. Postaraj się szydełkować nieco luźniej, nie zaciskając tak oczek lub użyj trochę większego szydełka.
      Mam nadzieję, że pomogłam. Jeśli będziesz miała jeszcze jakieś pytania pisz na maila.
      Pozdrawiam.

      Usuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...