niedziela, 2 czerwca 2013

Blue Skies, broszka

Uwielbiam patrzeć na chmury i zmieniający się krajobraz nieba, jest też pewien szczególny kolor nieboskłonu, który wywołuje we mnie egzaltyczną falę zachwytu. Gdy znikną wszelkie obłoki, temperatura robi się ciut niższa, a wdychane powietrze nabywa świeżego krystalicznego zapachu, kolor nieba staje się idealnie monochromatyczny - nie za ciemny, nie za jasny, aż chciałabym go dotknąć, ach! Potrafię wpatrywać się w nie do momentu pierwszych oznak ślepoty lub kręczu szyi:)


Niebo za oknem zrobiło mi prezent, idealnie odbijając się w broszce:) szkoda, że chmurka nie została w niej na zawsze, ale i bez tego broszka jest urocza.


Ozdóbka jest dość prosta, żadnych wariactw i ekstrawagancji, jedynym akcentem przykuwającym uwagę jest kolor. Wybrałam pięknie niebieski ceramiczny kaboszon (27 mm x 23 mm), który obszyłam koralikami Toho w trzech rozmiarach oraz kryształkami Fire Polish.


Kolory koralików, na które się zdecydowałam to: Metallic Iris Brown, Matte Color Dark Copper, Frosted Gold Lined Black Diamond, Inside Color Luster Crystal Capri Blue Lined, Metalic Nebula oraz FP 3 mm w kolorach Cobolt i Matte Metallic Flax.


Tył podszyty całkowicie sztuczną brązową skórką, która nie rozłoży się nawet za tysiąc lat, co czyni mój wyrób niemal wiecznym: ) zapięcie w kolorze złota. Chciałam ją podszyć niebieskim skajem: (blue skay) ale nie doszedł:(


Mam nadzieję, że moja biżuteryjna propozycja błękitnego nieba przypadnie wam do gustu:) 
Ogromnie wam dziękuję, za odwiedziny i przemiłe komentarze, nic tak nie uskrzydla jak pochwały:) nie mniej jednak konstruktywna krytyka również się czasem przyda.
Miłego tygodnia i wyjątkowo błękitnego nieba!
Mężowi buzi<3

16 komentarzy:

  1. Prześliczna, bardzo podoba mi się połączenie niebieskiego z innymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekne kolory! jak Ty pięknie dobierasz te koraliki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest po prostu boska! Też uwielbiam wpatrywać się w niebo, zwłaszcza wieczorem, kiedy mieni się wszelkimi kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez religijnych wycieczek, ale, o Bożesz, jakie to jest piękne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wszystkich Twoich broszek ta jest chyba moją ulubioną :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Como siempre un excelente trabajo..!!
    Noelia

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są magiczne! Chmura jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne cacko... tylko chmurki trochę żal.
    Pozdrawiam serdezcnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Co za niesamowity kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne to twoje niebieskie niebo. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności ! Chmurka idealnie się wpasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa, sprawiły mi wielką radość:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja droga! zaraziłaś mnie Twoimi broszkami, chce mi się robić broszki takie fajne jak Twoje !!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna broszka :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...