niedziela, 9 czerwca 2013

Jerzy Jeż, bransoletka

Dlaczego Jerzy Jeż? Bo George Hedgehog wydał mi się dziwnie brzmieć:) a za chwilę zrobi się jeszcze dziwniej, Jerzy tak naprawdę jest gąsienicą! Zając na dyndadełku rodzi kolejne pytania? Bo zając pyta jeża: -co jesz? a jeż -co zając?


Bransoletka wykonana sznurem szydełkowo koralikowym na 6 koralików w rzędzie według sekwencji 3a 4b 3a 3b, gdzie a to Toho 11o a b - magatama 3 mm. Gdyby część magatam zastąpić jedenastkami wyszłaby klasyczna gąsieniczka.


Do jej wykonania użyłam magatam 3 mm w kolorze Metallic Hematite oraz Toho 11o w różnych odcieniach szarości w sekwencji przypadkowej. Okucia w kolorze starego złota, na dyndadełku kulka hematytu i szare szkiełko, no i zając.


Żeby nie było tak szaro i to przy niedzieli, poniżej dwie bransoletki uszyte z myślą o własnie rozpoczętym sezonie ślubnym. Idealne ozdoby dla pań pragnących uścisnąć dłoń nowożeńców modnie i z klasą a jednocześnie wyróżnić się z tłumu gości weselnych:)


Bardzo lubię ten wzór, jakiś czas temu zrobiłam według niego bransoletkę z kryształkami. Tutorial znajdziecie TU.  Tym razem sięgnęłam po perłowo białe zwyklaczki a całość uzupełniłam szklanymi perełkami 6 mm w dwóch kolorach. 


Tę wariację na temat ściegu herringbone lubię najbardziej, zrobiłam nim kilka bransoletek, które naprawdę dobrze się noszą (1, 2, 3, 4) Do tych samych zwyklaczków co wyżej dołączyłam Toho 8o Inside Color Grey Magenta Lined oraz szklane perełki 4 mm w podobnych kolorach. Na koniec rodzinne zdjęcie grupowe.


Bardzo wam dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze, dodają mi wiary, że moje biżutki mogą się podobać. Pozdrawiam serdecznie:)


21 komentarzy:

  1. Produkcja hurtowa i śliczne wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne bransoletki:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż całe życie na pytanie co jesz odpowiada co niedźwiedź
    Bardzo fajnie wygląda jak ogon smoka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, a pytałaś go kiedyś; "jaki dźwiedź?"

      Usuń
    2. Nie bo mnie to tak złości! Gdyby mnie nie złościło to by tak nie odpowiadał :) A Ty mi wyjaśniłaś

      Usuń
  4. Estas muy trabajadora,son muy bonitas todas..Feliz semana
    Noelia°º✿
    º° ✿♥ ♫° ·.
    ¸.•°✿✿⊱彡

    OdpowiedzUsuń
  5. George Hedgehog brzmi jak nazwisko jakiegoś dawnego prezydenta USA.
    Najbardziej podoba mi się bransoletka ostatnia, co nie zmienia faktu, że wszystkie są nadzywczajnej urody. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe coś w tym jest, poza tym Jerzy pasuje na imię dla jeża jak żadne inne, a niekiedy Jerzy sam wygląda jak jeż, kojarzysz George'a Hamiltona :))))

      Usuń
    2. Masz absolutną rację z tym Hamiltonem! :D

      Usuń
    3. Jak w mordę jeża, za przeproszeniem :P

      Usuń
  6. Ehhhh Asieńko, widzę,że robisz mi konkurencję ;).Wszystkie bransoletki są superaśne. Pan jeż genialny, ale tym razem chyba najbardziej podoba mi się ta biało- czarna. Zresztą sama nie wiem, bo wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżowa jest świetna ! Ślubne piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te twoje bransoletki!Jeżową wypróbuję jeśli pozwolisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj, naprawdę fajnie się ją robi!

      Usuń
  9. Jurek to przystojniak, a i koleżanki ma ładne!Bardzo lubię te Twoje herringbonowe bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cuda, aż sama nie wiem, co podoba mi się bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności same. Trudno wybrać tę naj... chyba te "fale"... zresztą "obietrzy" cudne!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz, który przez nieuwagę usunęłam :-(((

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie piekne, co jedna to ładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne z tą magatamą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie! Z dumą bym nosiła!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...