sobota, 18 lipca 2015

Wyniki Candy Urodzinowego

Łatwo nie było, ale nie chciałam przeciągać. Wakacje to czas relaksu a nie nerwowego napięcia, przynajmniej dla Was, ja miałam twardy orzech do zgryzienia. Naprawdę nie wiedziałam jak wybrać wypowiedź, która okaże się najlepsza, jakie kryteria przyjąć w swoim wyborze? Wszystkich Was lubię, każdy napisał coś wyjątkowego, osobistego i prawdziwego. Za to należy się ogromnie podziękowanie z mojej strony, bo czytanie Waszych historii z początków przygody z rękodziełem, było niesamowitą podróżą do Waszych światów, i po części, wgłąb mojego własnego. Dziękuję, że zabraliście mnie tam <3

Wiele wypowiedzi pokrywało się z moimi własnymi doświadczeniami, co dodatkowo utwierdza mnie w przekonaniu, że jest tu mnóstwo pokrewnych dusz! Wszyscy jesteście wyjątkowi, ale wyróżnię i nagrodzę troje z Was (bo 3 urodziny bloga).

1

Jako pierwszą nagrodzę Magdę MrÓ. Magda, podobnie jak inne z Was, szyła dla lalek, co i mnie nie było obce, ale wywołała u mnie wielki uśmiech za sprawą guzików. Co prawda moje łóżeczko nie zostało nimi ozdobione, tak jak jej, ale guziki były moimi pierwszymi "koralikami", uwielbiałam je i uwielbiam do dziś :) Magda pierwsza będzie mogła wybrać sobie nagrodę.

2

Drugą wyróżnioną zostaje Ewa hubka38, powiem szczerze, psiak wystrojony w naszyjnik z różańców, to jest coś co chciałabym zobaczyć ;) Wcale nie popieram męczenia zwierząt, ale podejrzewam, że krzywda mu się nie stała. Psiaki to niezwykle cierpliwe stworzenia i wiele są w stanie znieść gdy są kochane. Są kompanami do najbardziej dziwnych dziecięcych zabaw, mówię jako posiadacz czteronoga w dzieciństwie ;)

3

Jako trzecią wyróżniam Asię SilverAguti, która jak twierdzi, pierwsze wspomnienia z rękodziełem ma z czasów prenatalnych ;) Tego nie przebiję, bo moje najwcześniejsze przebłyski świadomości datuję na 2 rok życia, co i tak jest niezłym wynikiem, bo ponoć sprzed 5 roku życia niewiele pamiętamy.

Ja spieszę skontaktować się z dziewczynami, a Wam przeogromnie dziękuję za udział w zabawie. Wpadajcie do mnie częściej!

Pozdrawiam:)


8 komentarzy:

  1. juuuuuuuuuuuuuuuuupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:-D dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wielkie gratulacje dla dziewczyn!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja napiszę tylko jedno :) Ale ze mnie farciara !:)))))))) dziękuję Asi i wszystkim za zabawę :) P.S ona na mnie czekała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkim wygranym :) I życzę kolejnych urodzin bloga ;)

    ~*~*~*~*~*~

    Pikotka Studio

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczynom, a tobie Asiu dziękuję za pytanie konkursowe - czytanie tych wszystkich historii sprawiło mi ogromną frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje nagrodzonym dziewczynom :) A Tobie Asiu, życzę niekończącej się weny i kolejnych urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za zabawę i gratulacje dla dziewczyn! Fajnie było poznać tyle niezwykłych historii :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Wyróżnionych! :))) ...ależ Wam szczerze zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...