poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Butterfly, broszka

Wakacje dobiegają końca, lato też niedługo odejdzie w zapomnienie, a ja postanowiłam zrobić bardzo letnią broszkę. Bo jakoś tak, ta pora roku zawsze kojarzyła mi się z motylami. Broszka powędrowała do mojej kuzynki, która (co jest skandalem) nie miała jeszcze niczego mojego w hafcie koralikowym. Pomyślałam, że na początek koralikowy motyl będzie w sam raz. Brocha już do niej pofrunęła i spodobała się ;)

To moja ulubiona kuzynka, więc gdyby nie przypadła jej do gustu, szyłabym do skutku ;)

Zrobiłam jeszcze dwie mniejsze przypinki, ale pozwólcie, że pokażę je przy innej okazji.

Broszkę wykonałam w oparciu o papierowego motyla origami z ogólnodostępnej instrukcji Monarch Butterfly, wydanej przez organizację WWF. Link do pdf --> klik

Haft koralikowy w stylu origami nadal mnie fascynuje i z pewnością będę kontynuowała tę serię. Aż trudno mi uwierzyć, że to szósty zwierzak (kurczaczekfoxon boardorigami dove IIorigami magic, funny bunny).


Tradycyjnie użyłam mnóstwa koralików Toho, Preciosa i Fire Polish oraz innych kryształków.

Tył podszyłam jasnobrązowym Ultrasuede i zamontowałam zapięcie z ogranicznikiem. Żeby nowej właścicielce nie odleciał na jakiś kwiatek.

Bardzo mnie kusi wieloryb w takim geometrycznym stylu, ale za nic nie mogę znaleźć czasu na realizację ;)

Na koniec fotka rodzinna na pamiątkę, bo te moje broszki bardzo szybko odchodzą ;)

Mam nadzieję, że motyl i wam przypadł do gustu. Zapraszam również wszystkich do śledzenia mnie na Facebooku i Instagramie.

Pozdrawiam serdecznie!

26 komentarzy:

  1. Motyl jest przecudny ( przychodzi mi na myśl określenie używane w zachwycie przez nastolatków:-)
    Każda Twoja praca jest piękna, każdą bym chciała zagarnąć!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, jeśli postanowię rozstać się z jakąś, z pewnością będzie pierwszą obdarowaną :)

      Usuń
  2. Piękny ten motyl, a zdjęcie rodzinne miodzio :) Bardzo fajnie, że seria origami będzie kontynuowana, bo to naprawdę genialny pomysł (i rezultaty również), może kiedyś pojawi się jakaś sówka... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na nią zdecydowanie za dużo pomysłów, więc rodzina będzie się powiększać wyjątkowo powoli ;)

      Usuń
  3. Piękne są Twoje dzieła z powiewem origami. Przez Ciebie coraz bardziej się nakręcam na Fire Polish. :)
    Lubię odcienie niebieskości, więc kolorystycznie jak najbardziej trafia to w moje oko. Powodzenia z wielorybem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze po nie nie sięgnęłaś? ;) Obok FP polecam też oponki 4x3, ewentualnie 3x2, wychodzą taniej i mają ładne kolory. Zdaje się, że Pasart ma takie pd nazwą krystalove, a Korallo jako koraliki fasetowane.

      Usuń
  4. Aaaa, cudowna! 😍 Ale kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  5. ach i och! Co tu dużo gadać- cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ bardzo przypadł do gustu twój motylek origami. Kolekcja juz pokaźna ale nie obraziłabym się na więcej takich śliczności może i ja kiedyś spróbuje origami ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością powstanie ich więcej, dobre pomysły należy doceniać i co za tym idzie, kontynuować ;)

      Usuń
  7. Głupio się przyznać, ale ja nie cierpię motyli, przerażają mnie. Przynajmniej te żywe. Myślę jednak, że taki koralikowy jest całkiem niegroźny i mógłby mnie przekonać :) seria origami jest świetna, a nowy członek rodziny nie odstaje urodą od reszty, więc możesz być z siebie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się ich boję, ale cicho sza ;) niby nic mi taki nie zrobi, ale jednak.

      Usuń
  8. Motyl przecudnej urody :) Seria koralikowego origami to był strzał w dziesiątkę, wyróżnia się kunsztem i oryginalnością. Ale ten wieloryb... jak ja bym chciała go zobaczyć :D Może jednak czas się znajdzie, a jak nie, to mogę trochę swojego wysłać w paczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, czasem i mi zdarza się mieć genialne pomysły ;) Też bym chciała zobaczyć tego wieloryba, najlepiej w formie broszki, nie w lustrze ;)

      Usuń
  9. Piękny Asiu jak reszta tej rodzinki :) Czekam z niecierpliwością na kolejne stwory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agnieszko :) Niestety cierpię na permanentny niedoczas.

      Usuń
  10. Jesteś niesamowicie zdolna! Może prowadzisz jakieś warsztaty? Ja też chcę taką broszkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Olu, za miłe słowa. Warsztaty, jeśli można to tak ująć, prowadzę w formie porad na moim blogu. W zakładce "Porady i Tutoriale" znajdziesz kilka moich artykułów i instrukcji dotyczących haftu koralikowego, ściegów, materiałów i technik :)

      Usuń
  11. Powodzenia z wielorybem, piękny stwór do wykoralikowania i dostojne byłoby z niego origami☺ a motyl, choć osobiście nie jestem fanką koloru niebieskiego jest cudny i bardzo elegancki☺ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia z wielorybem, piękny stwór do wykoralikowania i dostojne byłoby z niego origami☺ a motyl, choć osobiście nie jestem fanką koloru niebieskiego jest cudny i bardzo elegancki☺ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, tak jak cała seria origami :) Uwielbiam motyw motyla, na ubraniach i w biżuterii. Jestem bardzo ciekawa jak wyjdzie wieloryb ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zwykle jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochałam się na nowo w origami!
    tym razem - na zabój i nieodwołalnie!
    będę wypatrywała wieloryba z tęsknotą!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...