czwartek, 16 sierpnia 2012

The End Of The Winter Lethargy...

Wyjątkowo i całkowicie nie biżuteryjnie, chociaż o perełce mowa, muzycznej perełce:) Moi koledzy i koleżanka:), z którymi znam się ładne kilka lat, nareszcie nagrali profesjonalny teledysk! Wiem, trąci nepotyzmem, kumoterstwem i przechwalaniem, no ale nie mogłam się powstrzymać bo są świetni!  Mnie niestety słoń nadepnął na ucho, stado słoni nawet, jestem muzycznym antytalenciem, tym bardziej ich podziwiam. Wróżę im wielki sukces i karierę, teraz już pójdzie jak z górki chłopaki i Betti;) Poznajcie zespół Retrospective; Beatę, Macieja, Alana, Łukasza, Roberta i charyzmatycznego Kubę.


Co sądzicie o takich diamentach, perłach i złocie?
Jeśli lubicie takie klimaty muzyczne to odsyłam Was do zapoznania się bliżej z zespołem --> TU 

A tak na marginesie, gdy coś dziergam i zaplatam lubię posłuchać jakiejś dopingującej, inspirującej muzyczki, czasami pod wpływem fajnego kawałka rodzi się nowy pomysł. Też tak macie? Mam nadzieję, że The End Of The Winter Lethargy też mnie do czegoś zainspiruje, czego i Wam życzę:)

Miłego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...