piątek, 1 marca 2013

Kolczyki z odległej galaktyki

Niekiedy wpadam w stany, w których wybitnie wyraźna staje się czerń mojego poczucia humoru. Chociaż dla niektórych to wręcz jego brak. Co kto lubi. Znaleziony w sieci obrazek stał się przyczynkiem do podjęcia próby nadania mu bardziej namacalnej formy. No to wzięłam kartkę i ołówek, rozrysowałam schemat i wyplotłam kolczyki bynajmniej nie z przeznaczeniem dla małych dziewczynek:) Najpierw jednak bardziej cenzuralny twór do ucha - odlotowe czachy howlitowe;



Małe czachy z turkusowego howlitu oplecione koralikami Toho w dwóch rozmiarach i w kolorach: Opaque Turquoise, Opaque Frosted Cantelope, Inside Color Jonquil Burnt Orange Lined.


Tył podszyty ekoskórką w kolorze złota, pasującą do bigli, które zmodyfikowałam dodając kryształek w bursztynowym kolorze. Kolczyki są bardzo lekkie i fajnie wyglądają na uchu.

Hello kitty, goodbye kitty...

Przyznać muszę, że te wszystkie dzieńdobrykotki, Teletubisie, Hanny Montany i inne Roszpunki wywołują u mnie reakcję alergiczną i nasuwają pytanie czy my naprawdę nie znamy bardziej pedagogicznych treści, którymi można by uraczyć chłonące wiedzę dzieci? Ikony dziecięcej popkultury wyprane są z wszelkich wartości i co najgorsze są wszędzie, nawet w lodówce. A przecież jest dużo fajniejszych kotków, z którymi dziecię mogłoby się utożsamiać:) Co jednak począć jak się małoletni uprze, że kotka chce :(


Częściowy schemat do tego wzoru znaleźć można TU, reszta własnego projektu. Wzór wykonany ściegiem cegiełkowym (brick stitch) nićmi do dżinsu i koralikami Toho 11o. A poniżej produkt finalny:


Kolory użytych koralików: Opaque Jet, Opaque Lustered White, Ceylon Lemon Chiffon, Inside Color Grey Magenta Lined. Bigle antyalergiczne. Znajdzie się odważna do noszenia ich?


Ja temu kotkowi mówię goodbye i idę rozrysowywać schemat na Filemony :)
Miłego weekendu! 


19 komentarzy:

  1. He he, zgadzam się co do programów dziecięcych. Ale staram się pamiętać, że moja Babcia o Pszczółce Mai mówiła, że taka brzydka i bez wartości :) A moje czteroletnie dziecko wiedziało co to rzeczywistość wiltułalna ze Scooby Doo (i tę wiedzę wykorzystała do zinterpretowania Matrixa, również w tym wieku :)) Obsceniczne koty - bomba, a czachy też super - jak na wyzwanie to trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja babcia namiętnie oglądała "Modę na sukces" więc była mało wiarygodna w roli moralizatora;)) A my nie mieliśmy telewizora więc problem z głowy:) a Scooby Doo fajny był.

      Usuń
  2. Aaaaaa kot jest niesamowity!!!:)Pomysł genialny. I myślę , że znajdzie się niejedna chętna, bo bardzo jest oryginalny , a jego słodkość została troszkę przełamana hehe;)
    Czachy też świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaszki są zabójcze :) A Hello Kitty wprost genialne!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Heheh:) Prześwietne, zarówno czachy jak i... rozdwojony kotek:D ps. u mnie też wywołuje to alergię;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja na szczęście tylko na takie koty mam alergię;)

      Usuń
  5. Kotek niesamowity :) A skoro kotki mają przód, to i muszą mieć tył ;))) A ostatnie zdjęcie okropnie mnie rozbawiło, bo tak jakby kicia się na mnie wypięła ;) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam zaraz wypięła:) pomachała ogonem na do widzenia:)

      Usuń
  6. Czach się boję,choć wyszły ciekawie.
    A hello kitty? Nie ma małoletniej istoty,która by nie piszczała na samo to słowo :)
    Moja mama narzeka,że moje dziecię non stop siedzi przy tv,ale jak jej wytłumaczyć,że to dla piosenek?
    Bajek nie lubi.
    I dobrze.
    Sama będzie je sobie wymyślać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich uroczych czachuń? Mnie odwiedziła koleżanka z malcem, który wpadł w spazmy na wieść, że tv nie posiadam i mu nie włączę bajek. Zdziwił się, że mam obce mu kolorowanki, książki, kredki i klocki. A potem wyjść nie chciał, jest więc nadzieja dla młodego pokolenia:))

      Usuń
  7. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mała bratanica aż zapiszczała na widok Hello Kitty, masz talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prze fajny pomysl!
    A kokardka z wczesniejszego posta genialna i piekna!
    Pozdrawiam :)
    http://www.robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czachy są super ! Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...