czwartek, 23 maja 2013

Nie Ma Róży Bez Ognia, pierścionek

Pierścionek dedykowany krypto-romantyczkom nie mającym przekonania do różu, ale od czasu do czasu marzącym o odrobinie niewymuszonej subtelności. Tadam! Pierścionek posiada perełki, kryształki i różyczkę czyli kwintesencję romantyzmu, ale jest malusi i szary czyli nic na siłę. Nie czas żałować róż gdy płoną kolce:))


Nie jest to może moje najwybitniejsze dzieło:) ale od czasu do czasu lubię zrobić coś niepozornego. Pierścioneczek powstał w godzinę, dużo dłużej próbowałam go sfotografować, za choinę nie mogłam złapać ostrości :/


Zdjęcia na palcu też nie ma:( musicie mi uwierzyć na słowo, że na łapce wygląda naprawdę fajnie, trochę jak piętrowy torcik:) 


Pierścionek wykonałam techniką haftu koralikowego przy użyciu 4 mm szklanych perełek, kryształków Fire Polish w kolorze Black Diamond, akrylowego kaboszonka w kształcie róży oraz koralików Toho 11o i 15o w kolorach: Copper Lined Alabaster, Trans-Lustered Rose - Mauve Lined, Metallic Silver Frosted Antique Silver i Trans-Rainbow Frosted Black Diamond.


Tył podszyty ekoskórką w kolorze moreli, regulowana obrączka w kolorze srebra. Średnica oczka po obszyciu to 3 cm.


Mam nadzieję, że pierścionek przypadł komuś do gustu. Pozdrawiam serdecznie!

Kocham Cię mężu:)


9 komentarzy:

  1. Śliczny i słodki. Bardzo mi się podoba (chyba jestem kryptoromantyczką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladny i wydaje mi sie ze nawet na jakas impreze czy przyjecie bylby idealny, swietny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, taki delikatny:). Chociaż ta ciemna różyczka dodaje mu pikanterii.Myślę też, że większość z nas przynajmniej od czasu do czasu dopada odrobina romantyzmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Z tą różą świetny!
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo się prezentuje, wierzę na słowo, że na palcu prezentuje się jeszcze lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebanalny,bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny piętrowy torcik :) Przy okazji zapraszam do mnie na smaczne wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne!


    Zapraszam na mojego bloga: http://pinku-art.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Ola ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny, bardzo delikatny i subtelny :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...