poniedziałek, 10 lutego 2014

Candy

Nie trzymając was już dłużej w niepewności, ogłaszam  pierwsze w tym roku candy na moim blogu. Długo zastanawiałam się co mogłoby trafić w wasze gusta, zapytałam was nawet o to i byliście niemal jednomyślni mówiąc, że broszka. Pojawiło się też kilka innych sugestii, dlatego nagroda jest podwójna - broszka i bransoletka z poprzedniego postu (klik). Komplet powędruje do jednej osoby, nie śmiałabym rozdzielać tego uroczego duetu :-). 


Zasady są proste i stare jak blogowy świat:
  1. Zgłosić swój udział pozostawiając komentarz pod tym postem. 
  2. Wkleić banerek na pasek boczny waszego bloga i  podlinkować go do tego wpisu (jeśli macie blog).
  3. Informacja dla osób posiadających blog, fanpage lub inne miejsce umożliwiające waszą identyfikację; w komentarzu można, ale nie trzeba zostawić swój adres e-mail. 
  4. Informacja dla osób nie posiadających swojego miejsca w sieci; również możecie wziąć udział w losowaniu, w pozostawionym komentarzu (można wybrać np. opcję anonim) proszę was jednak o podanie adresu mailowego i ewentualnie imienia lub pseudonimu dla ułatwienia mi waszej identyfikacji. To opcja dla sporej grupy facebookowych znajomych i osobistych przyjaciół, którzy tu zaglądają.
  5. Zostać obserwatorem (Google friend connect) mojego bloga lub polubić mój fanpage na facebooku.

Jeśli ilość chętnych do wzięcia udziału w Candy okaże się duża wyłonię dwóch zwycięzców, dodatkową nagrodą będzie biżuteryjna niespodzianka.

Zapisywać można się do 10 marca br. do północy. Najpóźniej 13 marca br. wskażę zwycięzcę.

Uwaga! Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski.

Zapraszam Wszystkich do zabawy! 

97 komentarzy:

  1. No już raz powiedziałam, że pierwsza w kolejce do tych śliczności bym chciała być to i jestem :)) Może się do mnie szczęście uśmiechnie ...

    Pozdrawiam i pędzę zainstalować Twój banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się do zabawy :) Może tym razem mi się poszczęści.... Twego bloga obserwuję od dawna, a podlinkowany banerek już umieściłam u siebie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, to byłby już szczyt marzeń, gdyby ten cudny komplet trafił do mnie. Licząc na szczęście ustawiam się po niego grzecznie. Reszta warunków dawno spełniona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam swoją gotowość do zabawy. Spełniłam warunki i POZDRAWIAM serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej-to ja sie zglaszam!Moze mi sie uda,choc przyznam szczerze,rzadko kiedy biore udzial w losowaniu 'slodkosci'.Tym razem jednak sobie nie odmowie,gdyz to,co rozdajesz jest piekne:-)
    Adres e-mail mam zalaczony w blogu.
    Wstawilam do paska-podlinkowalam.
    -Usciski-
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja, i ja! Ustawiam się w kolejce po te wymarzone cuda!:) Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja też się pisze na takie piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielka przyjemnością ustawiam sie w kolejce:)))Serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się w kolejce po te cudeńka. Obserwatorem jestem już od jakiegoś czasu:) http://ja-sabina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się do zabawy. Jestem fanką Twoich prac, może uda mi się wygrać to arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny komplecik!!!zapisuję się,pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle - cudo!

    Czy można brać udział, jeśli ma się bloga, a nie wklei bannerka, ale udostępni na FB?

    OdpowiedzUsuń
  14. Postanowiłam spróbować, może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę nie spróbować - zwłaszcza, że broszki nie mam ani jednej. Ustawiam się grzecznie w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się i ja. Im więcej osób, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że się wygra, ale i większe zaskoczenie jeśli się jednak uda. A przejść obojętnie wobec takich precjoz mogłaby tylko szalona osoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepuszczę i tym razem :) Trzymam za siebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się :)
    fotoelfikowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się :)
    http://greenfrog93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie śmiałabym ominąc tego candy:)))) Ustawiam się grzecznie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo interesująca propozycja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarz to komentarz (patrz pkt.1), zgłoszenie przyjęte ;-)

      Usuń
  22. Nosić taki piękny komplecik to byłoby spełnienie marzeń;-)
    Mojakoralikowapasja.blogspot.com
    Perla30@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny komplecik :) Oczywiście ustawiam się w ogonku po te cudeńka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo się cieszę z candy u Ciebie i była bym bardzo szczęśliwa gdyby udało mi się zdobyć te Twoje cuda- pomarzyć można. Oczywiście się zapisuję i niecierpliwie czekam na wyniki po drodze obserwując Twoje małe dzieła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. kochana na samym poczatku chciałabym Ci złozyć szczere życzenia, wielu wspaniałych postów i konkretnych komentarzy, wielu nowych i stałych czytelników, kolejnych kilku, kilkunasty albo nawet kilkudziesięciu lat (jak dasz radę :P) na blogu :):))
    Znalezienia czterolistnej koniczynki żeby Ci mnóstwo szczęścia przyniosła, złotej rybki aby spełniła Twoje trzy największe marzenia.
    I uśmiechu też Ci życzę :)
    Oczywiście z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy!!! i z wielką niecierpliwością czekam na wyniki :):))
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam jeszcze dodać, że przepiekne kolory wybrałam do bransoletki :) bardzo mi się podoba

      Usuń
  26. Staję w tej kolejce również i ja, może los usmiechnie się do mnie:)
    piękny komplet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://rybkazet31.blogspot.com/ obserwuje jako Ewa S

      Usuń
  27. Oj, chciałabym bardzo :))) Taka nagroda to prawdziwy skarb, dlatego grzecznie ustawiam się w kolejce, a kciuki będę chyba przez bity miesiąc ściskać :)
    (mail: andeath17@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nic dwa razy się nie zdarza... ale nie mogło mnie tu zabraknąć :-), bo jestem wielką fanką Twojej biżuterii :-). Wprawdzie 10 marca (i jeszcze pewnie ze dwa, trzy dni) mnie nie będzie, to gdyby jednak jakimś cudem...niech to szczęście na mnie zaczeka :-)
    Pozdrawiam rocznicowo baaardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ustawiam się i ja w tym ogonku, taką okazję przepuścić to grzech :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cukierasy w moich ulubionych kolorach :)
    Nie mogę przejść obojętnie. I ja ustawiam się w kolejce po tak bajecznie - kasztankowe biżutki :)
    Pozdrawiam bardzo cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja spróbuję szczęścia, choć z tym zapewne jak z losowaniem w toto lotka! :))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję już od dawna więc obowiązkowo się zapisuję po cudeńka koraliczkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Trafiłam na Twojego bloga dzisiaj po raz pierwszy, ale zostanę na dłużej, bo bardzo mi się tutaj podoba :) Moją przygodę z koralikami zaczęłam dopiero teraz, niedawno. Mam na moim koncie kilka prostych bransoletek, więc taki komplet jest dla mnie szczytem marzeń :) Candyduję ! Pozdrawiam Kruszyna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Precioso conjunto, un regalazo para el que se lo lleve.Suerte a todoas..!!
    Noelia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie mogłabym się nie ustawić do tej kolejki, bo wiem nawet w realu jak biżuteria w twoim wykonaniu pięknie się prezentuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. To i ja dołączam się do tego grona, bo bardzo podoba mi się ten komplecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. No to i ja skoro candy się domagałam. Śliczny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ależ rarytasik :) Może mi dopisze szczęście..? :) Zgłaszam się i ustawiam w kolejce do losowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. oszzzzzz... jak ja mogłam przegapić tego posta? oczywiście chętnie przygarnę Twoje cudności, wręcz najchętniej ze wszystkich zgłaszających się ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Takie candy beze mnie? To się nie godzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. o mały włos bym przegapiła cukieraski... nigdy bym sobie tego nie wybaczyła... a więc się ustawiam na oczekującym :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Musisz zdawać sobie sprawę ze swojego talentu.
    Nie, nic nie musisz.
    Zdajesz :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kurcze, ale już długa kolejka :) Z angielską cierpliwością się ustawię :)

    OdpowiedzUsuń
  44. to i ja się ustawiam :) broszki nie mam ani jednej w swoich zbiorach a taka to marzenie... pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  45. piękny komplecik - już wizualizuję go na sobie :) oj byłoby cudownie go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  46. piękny komplet :) aż się skuszę szczęścia spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  47. Staję w komplecie po ten umiar i elegancję :)
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    obserwuję jako Chichi Sama
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne pracę, czekam w kolejce na ten komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  49. przepiękny komplecik! Fajnie gdyby trafił do mojej szkatułki :)))

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwatorem jestem od dawna:) Bardzo chętnie zaopiekuję się komplecikiem i oczywiście obiecuję,ze będę go dumnie nosić, bom sroka jest;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. marzenia czasami się spełniają:) może tym razem:) a Twoje prace śliczne. zapisuję się obiema rękami sylwia_poplawska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Ustawiam się w tej długaśnej kolejce, bo trudno byłoby się oprzeć i nie ustawić:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Z chęcią przyłączę się do kolejki, choć obserwuję przez Bloglovin. Może być?
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  54. Super komplet, ale bym teraz założyła taką bransoletkę, to chyba wiosenne słońce wyzwala we mnie tę chęć;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako Martka a banerek wkleiłam na www.martkoweroznosci.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ilość osób stojących w kolejce jest dla Ciebie najlepszym certyfikatem!
    Tworzysz piękną biżuterię i każdy chciałby ją mieć.
    Stoję w kolejce, bo już znam piękno Twych dzieł! I pozdrawiam twórczo!

    OdpowiedzUsuń
  57. Dołączam i ja :) Prześliczny komplet !!

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękny komplet. Chętnie i Ja stanę do losowania

    OdpowiedzUsuń
  59. Witaj! Śliczny komplet, staję i ja w kolejkę:).Pozdrawiam, Ewa
    ekarolczuk@ wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne śliczności, jak to u Ciebie:)))
    Ustawiam się grzecznie w kolejce i idę już wklejać co trzeba i gdzie trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :)
    E-mail: trojanda@o2.pl
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie pozostaje mi nic innego jak wziąć udział w Twoim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Witaj ;)
    Trafiłam tu wczoraj przez bloga Cateriny i wcale nie żałuję. Od razu zaczęłam obserwację, by móc zostać w tak pięknym i twórczym miejscu na dłużej..
    Przy okazji dołączam do zabawy, bo duet do wygrania jest przepiękny!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Od dawna obserwuję bloga i Twój talent, dlatego udział w candy to niemal obowiązek :)
    www.saphi87.blogspot.com
    saphi87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Oj i ja , ja również grzecznie w kolejeczce się ustawię, bo takie eleganckie biżuty.... i jakże sympatyczna Twórczyni. Pozdrawiam, banerek wklejam.

    OdpowiedzUsuń
  66. Wspaniałe Candy przygotowałaś. I ja spróbuję szczęścia :)

    Baner znajdziesz na moim blogu www.kreatywnaprzyjemnosc.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Kolejka jest długa, ale się nie dziwię. Ja też się ustawię w niej, chociaż nie mam szczęścia w losowaniach.
    Baner na blogu http://paperafterhours.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Tak to jest przeglądać blogi na telefonie :/ Dobrze, że 10 marca się nie ocknęłam, że trzeba się zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  69. Tworzysz śliczności więc ustawiam się w kolejce:)
    Banerek już widnieje na http://wsiecinitekiniteczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Uwielbiam Twoje rzeczy, może nie te kolory, ale bardzo, bardzo, bardzo chciałabym mieć coś Twojego!

    OdpowiedzUsuń
  71. A jak to się stało, że mnie tu jeszcze nie ma?!
    Zapisuje się!

    OdpowiedzUsuń
  72. o rany nie wiem jak to się stało, ze takie wspaniałości bym przegapiła!!! na szczęście już jestem i liczę na szczęście:):P

    OdpowiedzUsuń
  73. I ja , jeszcze ja :) Pozdrawiam i idę dalej podziwiać :)
    http://szkatulka-emi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Oh!!! Cudowny komplet!!!! Nosiłabym CAŁY CZAS :P
    Pozdrawiam :)))))

    OdpowiedzUsuń
  75. I ja także z przyjemnością wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  76. I ja chętnie się przyłącze! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Przyłączam sie do zabawy.
    Banerek:http://koralikimanhi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Z przyjemnością (i wreszcie, po wielu perypetiach) dołączam się do zabawy!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się, obserwuję jako PANI KREDKA, a baner tutaj: http://pani-kredka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Chętnie zostałabym właścicielką takiego kompleciku. Polubiłam Twój fb jako Ojeju, a banerek znajdziesz tutaj: http://www.ojeju.com.pl/
    e-mail: ojejumail@gmail.com
    Nie mogę się już doczekać losowania!!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  81. zgłaszam się
    https://www.facebook.com/bluefairyartpl/photos_stream#!/dorota.wysocka.568/posts/650177001685544?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  82. Nie wierze, że uda mi się cos zdobyć, ale nie mogę się powstrzymać żeby nie spróbować :D
    http://bizuwizu.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  83. Zjawiskowa bransoletka - do stylizacji steampunkowych również by pasowała ;)
    Porządam ...

    http://my-little-nest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam swój udział w zabawie i z przyjemnością powiększam grono Twoich obserwatorów.
    Banerek na stronie: www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. zgłaszam się do zabawy :)
    obserwuję i dodałam baner :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Zabawić się można, a wygrać to radość wielka, bo nagroda piękna.Zgłaszam się jako obserwator.

    OdpowiedzUsuń
  87. Taki tu tłum, że ledwo się dopchałam ale i mnie, jako fanki Twoich wytworów nie może tutaj zabraknąć, więc ustawiam się z ręką w górę w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  88. Z przyjemnością i ja wezmę udział w twoim candy:)
    Banerek u mnie na http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja również ustawiam się w kolejce. Twoje prace są niesamowite. Często zaglądam i wzdycham... Monika monika.gazda@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Witam, kolejka już długa...ale i ja w niej staję :)
    Obserwuję jako Aneta O.
    Banerek u mnei na blogu: http://anett-art.blogspot.com/
    anett-art@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  91. zgłaszam się z miłą chęcią choć na końcu szans najmniej
    obserwuje od dana, baner na moim blogu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się na koniuszku koniuszka :) Piękne cukiereczki. Zwłaszcza ta brocha mnie kusi.
    Obserwuję jako Katrin
    Banerek umieściłam na moim blogu: http://tworczopomojemu.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...