sobota, 7 lipca 2012

Liść a nawet liści kiść...

Dla odmiany zdecydowałam się podjąć wyzwanie Kreatywnego Kufra i sklecić coś z motywem liścia, taki jest bowiem temat wyzwania. Tydzień zajęło mi główkowanie, próbowanie i ogólnie pojęte kombinowanie co by tu zrobić, żeby być oryginalną, nie powtarzać się i  na dodatek żeby się to podobało;)



Moją propozycją konkursową jest bransoletka wypleciona techniką makramy z czarnego rzemienia skórzanego, posrebrzanych elementów różnej maści ze szczególnym naciskiem na liść właśnie. Jest więc liść w zapięciu i w zawieszce umieszczonej w centralnym punkcie bransoletki, w zasadzie to cały kiść liści bo aż sztuk cztery:) każdy inny. 



Całość w bardzo klasycznych neutralnych barwach, tylko jednemu elementowi listkowej zawieszki pozwoliłam, dla przełamania monotonii, być kolorowym:) jest to fioletowo złote szkiełko.


Aby nie było za nudno, w konwencję wkradł się wąż w postaci koralika modułowego, bo jak wiadomo węże lubią skrywać się w liściach drzew i kusić zakazanymi owocami:)


Całość mnie zadowala, nie wiem jednak jak sprawa się potoczy z konkursowym jury, mam cichą nadzieję, że im również przypadnie do gustu taka liściasta bransoletka.



Plecenie makramowej biżuterii wciągnęło mnie już dawno temu, ale w ferworze pracy nad wyzwaniową bransoletą powstało kilka innych ozdób nadgarstkowych;) już nie na konkurs, raczej rekreacyjnie. 



Następnym razem coś więcej o makramach i mojej z nimi przygodzie, tymczasem trzymajcie kciuki, za mnie i moją bransoletkę:)

3 komentarze:

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...