wtorek, 2 kwietnia 2013

Honey and Chocolate. Bransoletka

Kolejna bransoletka, tym razem trochę bardziej strojna, w sam raz na wielkie wyjście:) Takich słodko wyglądających błyskotek nigdy za wiele. Wyplatało się ją przyjemnie i tak też się ją nosi, jest leciutka i delikatna pomimo iż rzuca się w oczy:) Zrobiłam ją nieco zmodyfikowanym ściegiem jodełkowym (herringbone stitch) według wzoru znalezionego w sieci --> TU. W mojej pracy użyłam koralików innych niż zalecane, przede wszystkim bicone zastąpiłam zwykłymi koralikami szklanymi ala bicone, podejrzewam że każde inne koraliki o średnicy około 4 mm też zdadzą egzamin.


Z braku wystarczającej liczby miodowych koralików bransoletka wyszła mi za mała dlatego nadbudowałam ją ściegiem cegiełkowym (brick stitch) z obu końców, potrzeba matką wynalazku:)


Do wykończenia użyłam okuć w kolorze miedzi, ostatnio moich ulubionych:)


Użyłam również Toho Hex 11o w kolorze Metallic Iris Brown oraz Round 11o w tym samym kolorze.


Bransoletka ma około 18,5 cm długości i 3 cm szerokości.


Wszystkim zainteresowanym przypominam, że do 8 kwietnia można zapisywać się w moim Candy, jeśli zwycięzcy spodoba się ta bransoletka, będzie jego:) 

Pozdrawiam wszystkich poświątecznie:)


11 komentarzy:

  1. Śliczna!
    I fajnie,że z tych koralików Toho Metallic Iris Brown, bo dumałam nad nimi - właśnie w tych wersjach! (Ciągle dumam nad koralikami... ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, bardzo podobają mi się te kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Una pulsera que queda muy bonita y le has puesto unos colores originales..!!
    Noelia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna:)Trafiasz w moje kolory za każdym razem:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, wydaje mi się, że ten murek nadaje jej wykończenie, jest bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna mam zamiar zrobić podobną dla siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za tyle miłych słów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz talent kochana!!! Za co się złapiesz, wychodzi rewelacyjnie, chyba zacznę Ci zazdrościć talentu do plecionek !!! Pozdrawiam i dziękuję za wizyty u mnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Om nom, nom, nom. Miodzio! :) Naprawde masz talent do plecionek. Wyszła rewelacyjnie! :)

    Zapraszam do mnie na wymianke ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...