wtorek, 9 kwietnia 2013

Wyniki Candy.

Czas ogłosić wyniki! 19 marca zorganizowałam Candy, mieliście czas do 8 kwietnia by zadeklarować swój udział w zabawie:) Dla przypomnienia powiem, że nagrodą była broszka lub bransoletka, którą wykonam na życzenie i według wskazówek zwycięzcy. Mam nadzieję, że podołam zadaniu. 
Zaskoczyliście mnie bardzo ilością zgłoszeń, aż 57 osób zapragnęło stać się posiadaczami mojej biżuterii! Ze względu na tak dużą frekwencję wyłoniłam dwóch zwycięzców:) No cóż, będę miała dwa razy więcej pacy, ale wy będziecie dwa razy bardziej zadowoleni:) 
Idąc z duchem czasu skorzystałam z internetowego generatora liczb*, który wylosował zwycięzców za mnie.

Oto lista osób z przypisanymi im numerami według kolejności zgłoszeń.

  1. Janola Aleksandra
  2. Una
  3. ka.ma.mi
  4. mebelina
  5. Cath
  6. Butterchilli
  7. CzaryMaryDori
  8. Mkr
  9. dorbry
  10. made by Ewa Nowak
  11. Viola
  12. Lore Art
  13. Natalia
  14. uhuhu
  15. yolcia
  16. sosnowygaik
  17. Trojanda
  18. MysteriousKatinka
  19. Rayla
  20. Koralik
  21. Modrak
  22. Anka
  23. Koralikowo
  24. Monika Kryza
  25. ROMA
  26. Ruda
  27. hanka-blog-handmade
  28. oliwkowe pasje
  29. Cudownaaa
  30. hubka38
  31. el
  32. bb26
  33. sylwiaxx16
  34. klamaja
  35. Monia Fioletowa
  36. Marta
  37. Marta i Alicja
  38. Carolinee
  39. Shenny
  40. Beata T
  41. Alojka
  42. w małym domku
  43. raeszka
  44. wieczka
  45. Joanna Cwynar
  46. ana ana.bianka9@
  47. Czarna dama
  48. kasia chmielewska
  49. kallinka
  50. inga
  51. ania
  52. Kasia
  53. Lexie's Art
  54. Małgorzata Chrobak
  55. biżuteria-blond
  56. jaGOODowo
  57. pomieszane-poplątane
And the winner is:


Bardzo gratuluję Modrak! 

Drugą wylosowaną osobą jest:


Janola Aleksandra, Tobie również serdecznie gratuluję!

Reszcie dziewczyn ogromnie dziękuję za udział w zabawie, pozostaje mi jedynie życzyć Wam szczęścia w następnych zabawach tego typu:) Mam nadzieję, że nadal będziecie do mnie zaglądać!

*True Random Number Generator (na blogu zamieściłam printscreeany stąd kiepska jakość obrazów)

15 komentarzy:

  1. Widać, 13 która mi przypadła, jednak okazała się pechowa;p no ale nic, gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla szczęściar ;) a Tobie dziękuję za zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieska wróżka była dziś łaskawa dla mnie... :-))) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miła zabawę i gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę?!?!?!
    Tak się cieszę!
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję zwucieżczyniom!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje! ohh zazdrość mnie zżera:D:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny gratulacje serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęśliwym numerkom ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...