środa, 10 kwietnia 2013

Cellini. Bransoletka

Po kilku próbach z płaskimi celinkami przyszedł czas na prawdziwą, rasową cellini w wersji na okrągło. Jedno co mi przychodzi do głowy gdy myślę o tej bransoletce, to - kapryśna, wymagająca i strasznie pokręcona. Sam sposób plecenia nawet nie jest trudny, to nic innego jak spiralny peyote. Ja szyłam nićmi i igłą chociaż mogłam ją robić sznurem szydełkowo koralikowym. Moje palce miały jednak dość, poza tym robótka bardzo wolno przybiera na długości. Zrobienie jej zajęło mi trzy dni, a gdy stwierdziłam że całość jest mało plastyczna i nie wiadomo czy da się to wygiąć w kształt bransoletki, doszłam do wniosku, że nie mam serca pruć i robić od nowa. Celina jest więc taka jak widać i inna nie będzie:)


Do jej uszycia użyłam trzech rozmiarów koralików Toho. Bransoletka pasuje na raczej wąski nadgarstek i z pewnością przypadnie do gustu miłośniczkom  sztywnych ozdób typu obręcze.


Kolory koralików to: 8o - Metallic Hematite, 11o - Inside Color Jonquil Apricot Lined, Trans - Lustered Olivine, Inside Color Raibow Peridot Opaque Green Lined, 15o - Metallic June Bug.


Pozdrawiam Was serdecznie dziękując jednocześnie za wszystkie motywujące komentarze:)


19 komentarzy:

  1. Piękne kolory! powiem szczerze, że mi w celinie ta sztywność się właśnie podoba, choć faktycznie przyrasta powoli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Kawał dobrej roboty ;)Gdybyś zrobiła ją jako sznur na szydełku, szybciej by jej przybywało ,ale nie byłaby taka sztywna. Na zdjęciu,a myślę że i w rzeczywistości, prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna, o wiele bardziej podoba mi się tradycyjna, igłowa cellini, niż szydełkowa. pięknie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie ona jest cudna! Piękne kolory poza tym. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Preciosa pulsera tiene mucho trabajo..!!
    Noelia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajniutka ! Chociaż nie moje kolory, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokręcona, ale wiosenna:) Może ona taka szalona jak...."Matka Kreatorka" hik

    OdpowiedzUsuń
  8. spiralny peyote... tak myślałam ;-))), bardzo ciekawa, chyba różna wielkość koralików sprawiła, że prezentuje się tak oryginalnie, no i kolorystyka...
    Podziwiam, jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne kolory i piekny skret:) oj sie napracowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna! Takie egzotyczne kolory, jak dla pacyficznego żółwia, albo jakiejś rybki pływającej wśród raf. Jest co podziwiać, niesamowita bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna, bardzo fajnie dobrałaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda na bardzo trudną, dopracowana na maxa

    OdpowiedzUsuń
  13. Bransoletka super! Właśnie sobie przeglądam Twojego bloga, masz śliczne i ciekawe prace :) Gratuluję pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  14. As mentioned, thousands of people have already seen life changing
    results after using Kyle Leon's Muscle Maximizer for just a few weeks, and there is nothing that says that you can't
    experience the same changes as well. Check out this article
    instantly to determine for yourself. It will never feature large degrees
    of filler information, or even lengthy explanations.

    Here is my page: Somanabolic Muscle Maximizer Review

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...