piątek, 26 kwietnia 2013

Kicz, kolczyki

Nie chcę żebyście pomyśleli, że wyśmiewam swoje dzieło nadając mu tak wymowną nazwę, staram się jedynie poddać je sprawiedliwej ocenie. Co tu dużo mówić osiągnęłam tymi kolczykami szczególny poziom estetyczny i pojęcia nie mam jak do tego doszło, to była chwila moment, jeden koralik za daleko - a może pięćdziesiąt;) Przecież połączenie plastiku, sztucznych skór ze szczególnym naciskiem na futerkową panterkę i mnóstwo złotego wcale nie musi oznaczać kiczu:)) Sam kicz nie musi zaś być synonimem szpetoty, wszystko zależy od kontekstu, jednakże w myśl zasady "co za dużo to nie zdrowo", nie polecam zestawiać tych kolczyków z białymi kozaczkami;)


Jestem całkowicie pewna, że znajdzie się niejedna osoba, której będzie w nich szałowo i stylowo!


Użyłam akrylowych kolców w złotym kolorze, sztucznych skór i koralików Toho w dwóch rozmiarach i kolorach: Metallic Iris Brown oraz Silver Lined Topaz.


Tył na czarno, w środek wkleiłam cienką tekturkę. Długość kolczyków (bez bigla) to 7 cm, średnica kółek około 3,6 cm.


Mój mąż poproszony o ocenę mojej pracy, jako pierwsze skojarzenie podał turecką tarczę:) Doskonale wiem, że nie zna się na dziewczyńskim poczuciu estetyki (i kolorach), ale i tak zawsze zawracam mu głowę, odpowiedzi  z reguły są dwie: "no ładne" tudzież "pięknie dziubek" oraz "to już sama musisz wiedzieć":) dziś wykręcił się tarczą ;p
Początkowo chciałam zgłosić Kicz na wyzwanie Kreatywnego Kufra, ale stwierdziłam, że pewnie by wygrały a ja lubię wystawiać swoje najlepsze prace, nawet jeśli nie podobają się jury:)


Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i bardzo dziękuję za odwiedziny oraz uskrzydlające komentarze:)
A męża całuję <3

31 komentarzy:

  1. Kolczyki są naprawdę intrygujące, na pewno nie sposób przejść obok nich obojętnie. Myślę że jesteś dla siebie zbyt surowa w ocenie. Serdecznie pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej podeszłam do tego z poczuciem humoru:) Pozdrawiam również.

      Usuń
  2. Ale, kolczyki wcale nie są kiczowate. Wiele babeczek uwielbia panterkę :) Sama forma kolczyka bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazało się, ze więcej niż myślałam, kolczyki mają spore branie:)

      Usuń
  3. Hi, hi, jak dla mnie i w moim guście to świetnie by się sprawdziły w rockowej stylizacji, są do niej wręcz stworzone! Aczkolwiek do białych kozaczków na pewno nie ;)

    Mój zawsze porównuje moje stwory do właśnie rzeczy tego typu i pewnie jeszcze myśli, że to komplement ;) hehm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, rock nawet nie przyszedł mi do głowy, coś w tym jest:) Faceci zawsze mają dziwne skojarzenia, szczerze mówiąc zaczęłabym się martwić gdyby przyrównywali nasze biżutki do aktualnych kolekcji mody np Toma Forda czy Marca Jacobsa :P

      Usuń
  4. Que chulos y que buena idea de combinación de materiales..!!
    Noelia

    OdpowiedzUsuń
  5. I kolczyki i tekst posta świetny:))))Dużo w tym prawdy, ale mimo że futerek nie lubie(że o bialych kozaczkach nie wspomne;))) to kolczyki wyszły naprawdę ciekawe:)Zgłoś je do KK!no zgłoś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki kicz? Żartujesz sobie? Vogue Italia, rokokowy barbarzyńca w ogrodzie, wojownicza księżniczka Beyonce, złowrogie hordy, Atylla i Czyngis-chan. Nie jestem wielbicielką panterki, ale w takich kolczykach głowę nosiłabym wysoko i z dumą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pozostaje mi nic innego jak wysłać je w podarku Annie Dello Russo;p

      Usuń
  7. Świetne ! Zupełnie nie w moim stylu, ale z "pazurkiem" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że same kolczyki są tak emanujące przepychem, że dla dobra jakiejkolwiek kreacji reszta ubioru lepiej niech pozostanie skromna :)

    Zgłoś je na KK :) Są takie orginalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, chyba same kolczyki wystarczą, są tak strojne:))

      Usuń
  9. No nie, poległam czytając opis i oglądając zdjęcia. Na potężnym wypasie, powinnaś je zgłosić w w Kufrze, "Afryka dzika" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, chyba nie jestem przygotowana na taki sukces mojego dzieła:)

      Usuń
  10. no cudna Panterka :) może i kich, ale kolczyki są szałowe...gdyby moje włosy miały kolor blond, skóra była brązowa zamiast białej, no i figura jak u lalki to pewnie bym nosiła :P zgłaszaj do kufra i wygrywaj :D a tak na marginesie gdzie kupujesz takie fajne futerka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Futerka były w szafie, nie wnikałam skąd się wzięły:) pewnie z 20 lat tam leżą.

      Usuń
  11. Kolczyki maja w sobie coś co mi się podoba, choć na ogół unikam panterek i centek :) Bardzo podoba mi się Twoje podejście do tematu konkursu, też uważam ze najważniejsze jest to co nam się podoba anie innym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja córka, która obecnie jest na etapie marzeń o szpilkach w panterkę/tygrysa, takich tylko dla akrobatki, bo normalny człowiek na takim obcasie nie pochodzi, powiedziała "wow" :) Ja je zdecydowanie widzę na długonogiej blondynie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butom typu "sen ortopedy" mówię stanowcze nie:) to już lepiej kup jej kolczyki... i trampki:)) kiedyś doceni troskę.

      Usuń
  13. a mi się kolczyki bardzo podobają! są takie rock'owe! ciekawi mnie ile one kosztują? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem - coś co jest zrobione ręcznie, unikalne nie może być kiczem. :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, chociaż meksykańskie piniaty zawsze wydawały mi się jarmarczne:)

      Usuń
  15. Ciekawe! Bardzo nietypowe :) Zapraszam do mnie na wiosenną wymiankę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Superaśne kolczyki!!! Masz pomysły Dziewczyno !!!
    Uwielbiam takie łączenia, ostatnio poczyniłam bransoletkę łącząc skórę z cynowanym medalionem, ale Twoim kolczykom nie dorównuje !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. kicz czy nie, są fajne i pomysłowe:) oryginalne polaczenie elementów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Są fantastyczne! Kojarzą mi się ze Starożytnością. Na pewno niejedna kobieta obejrzy się za Tobą jeśli je założysz. Ładnie prezentowałyby się z białą, zwiewną sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful earrings! Some touch of Slavic antiquity or something like that.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...