poniedziałek, 1 października 2012

Pink Check. Bransoletka.

Krateczki uwielbiam, róż - nie za koniecznie, ale ileż to razy człowiek robił coś wbrew sobie;)  Zapewne deszcz za oknem i coraz częstsza burość ubywającego dnia sprawiła, że moje oko zatęskniło za kolorem, jakimkolwiek;) Sięgnęłam po sprawdzony wzór na burberrową kratkę i voilà! Bransoletka powstała z myślą o kimś kto lubi bardzo dziewczęce klimaty, stąd serduszko w zapięciu, rusałka i dużo różu. 


Do wyplecenia tego sznura szydełkowo-koralikowego użyłam japońskich Toho w rozmiarze 11o i kolorach: Opaque Jet, Opaque Lustered White, Opaque Lustered Cherry oraz Opaque Lustered Baby Pink.


Efekt końcowy wyszedł dość przyjemny:) a bransoletka nie ma jeszcze właścicielki.


Nigdy nie mogłam przekonać się do noszenia różu, amarant, fuksja, brudny róż - owszem i tylko w niewielkiej ilości, ale typowy pink - nie. Chyba każdy ma przynajmniej jeden taki kolor, którego unika i na widok, którego się krzywi, moim jest róż. Niestety prześladuje mnie ten kolor w życiu, bo nie mogło być inaczej;) Zgadnijcie jakiego koloru kwiaty florystka wkomponowała w mój bukiet ślubny, pomimo mojej wyraźnej (pisemnej nawet) prośby? Na szczęście dla niej nie ja odbierałam bukiet;)


Żeby nie było, na kimś różowy wygląda całkiem fajnie! Idę poszukać moich różowych okularów:)
Miłego tygodnia:)

EDIT
Bransoletkę można też zobaczyć w Kadoro w dziale Inspiracje, czyli --> TU

10 komentarzy:

  1. Sliczne połaczenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Za kratką przepadam średnio, ale ta jest bardzo ładna... chyba się przekonam do niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie doprasowałaś ta kratkę, choć widać, że wzór nie jest prosty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Me gusta mucho como te ha quedado, el rosa tampoco es mi color pero tu combinación es genial.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna jest ! Ja lubię róż, ale taki wyraźny jak fuksja właśnie albo brudny. Ale w tej bransoletce nawet baby pink jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka prezentuje się fajnie, ale róż, to również zdecydowanie nie "mój" kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita ! jak Ty ją pleciesz!

    OdpowiedzUsuń
  8. już drugi raz w tym dniu tutaj jestem :>
    śliczna bransoletka! :>

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...