poniedziałek, 29 października 2012

Green Grass. Bransoletka.

Każdy ma coś do powiedzenia w temacie niezapowiedzianej zimy i w przeważającej mierze są to utyskiwania. Ja dla odmiany wcale się nie smucę bo zimę lubię nawet taką przedwczesną. Co prawda cała moja okolica kaszle, kicha i podciąga nosem, a ja niestety razem z nią, ale przeziębiona nie byłam od roku więc nie jest źle;) Jedynie żal mi jesiennych kolorów za oknem, które w przyspieszonym tempie wyblakną, zszarzeją i powrócą dopiero za kilka miesięcy. Ale jak mówią słowa ulubionej piosenki zimofobów "Myślę sobie, że Ta zima kiedyś musi minąć, zazieleni się..." Dla nich właśnie jest ta tchnąca zielenią i optymizmem bransoletka w kratkę. 


Bransoletka w technice sznura szydełkowo koralikowego w prezentowaną już przeze mnie angielską kratę wg tego wzoru. Wcześniejsze prace można zobaczyć tu i tu


Tym razem sięgnęłam po zielenie, koraliki to japońskie Toho w rozmiarze 11o.


Kolory koralików to; Opaque Lustered White, Opaque Jet, Transparent Frosted Lime Green, Transparent Frosted Emerald. 


Zakończenia w kolorze srebra, kamyczek to imitacja chalcedonu, jest też obowiązkowy charmsik:)


Mam nadzieję, że Was katar omija szerokim łukiem:) ja tym czasem wracam pod koc z kartonikiem chustek w ręce. Miłego tygodnia!

EDIT
Moją bransoletkę można zobaczyć również w inspiracjach Kadoro --> TU


21 komentarzy:

  1. Świetne są te Twoje bransoletki. Fajne projekty i podziwiam cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna alternatywa dla standardowej krateczki, super soczyste kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Generalnie nie lubię zieleni, ale ta bransoletka strrrrasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie zieleni:) Kratka inaczej, bardzo fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te bransoletki, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładność, kolorystyka i subtelny kamyczek dla wyższej jakości ogółu- super!
    zdrowia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory! Bardzo fajnie się ta bransoletka prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję dziewczyny za Wasze miłe słowa:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja opinie na temat zimy już znasz :) Nie wiem jak to się stało, ale nie kocham, nie prycham i jestem bardzo z tego powodu szczęśliwa. A u Ciebie kolejna śliczna bransoletka, jej kolor przypomina mi świeże igły modrzewia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z ogromną przyjemnością chciałbym zaprosić Cię do odwiedzin mojego bloga. Jeżeli interesujesz się podróżowaniem, fotografią to uważam że znajdziesz tam wiele ciekawych inspiracji :) Ostatni post jest o tym jak wyjechać na studia za granicę, bazuję na własnych doświadczeniach. Jeżeli masz ochotę to zapraszam : http://lipoooo.blogspot.dk/

    ~ Wzór jak skóra węża ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, jestem dopiero raczkującą "bransoletomaniaczką" i Twoje bardzo mi się podobają.
    Zapraszam do mnie http://handmejkialuny.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Aluna

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory i idealne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna bransoletka i rewelacyjnie dobrane kolory


    http://lilobeaded.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. kolejny raz zaglądam na twojego bloga i nie mogę się napatrzeć na piękne rzeczy jakie tworzysz.

    A może wymianka bransoletkowa? Zapraszam http://liebreizmalowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...