piątek, 12 października 2012

"Przegląd tygodnia", bransoletki, dużo bransoletek...


Ostatnimi czasy wzięło mnie na bransoletki wklejane, w ruch poszły rzemyki i sznureczki różnej maści, rozmiaru i koloru. Ogromnie spodobał mi się taki miszmasz i łączenie ze sobą przeróżnych materiałów, są i obowiązkowe dyndadełka;) Ozdóbek popełniłam sporą ilość, wiele tak zwanie "pod klienta", ale więcej jako efekt własnej wyobraźni:) Fotki robione w pośpiechu więc przepraszam za ich jakość.





Rzemyki oraz sznurek z odzysku;) (ze starego paska), okucia w kolorze złotym, koraliki: marmur, jadeit, szkło weneckie, perła majorka oraz plastikowa gruszka - element wspomnianego paska.






Skręcane sznureczki i rzemienie naturalne, okucia w kolorze jasnego srebra, koraliki dopięte do przedłużki; brązowa lawa wulkaniczna, szkło weneckie, masa perłowa, bawole oko. 


Gruby sznurek bawełniany zapleciony w warkocz, wklejony w końcówki w kolorze starego srebra.


Rzemienie naturalne i sztuczne oraz sznurek satynowy, koraliki na "dyndadełku" to marmur, kwarc lodowy, jadeit brązowy, szkło.

Cienkie rzemyki skórzane z nawleczonymi rurkami i kuleczkami w kolorze starego złota, tradycyjnie sporo koralików na przedłużce, dyndających wesoło, czyli; brązowa lawa wulkaniczna, marmur, jadeit, piasek pustyni i szkło.


Rzemień szyty, plus bryłka sporej wielkości szlifowanego kryształu.

Cieniutkie rzemyki z rurkami dystansowymi w kolorze jasnego srebra, na łańcuszku obok ważki zobaczyć można kulki lawy wulkanicznej, nocy kairu, szkła weneckiego oraz szlifowanego kryształka.

Pierwsza z prezentowanych bransoletek wpisuje się kolorystycznie w wyzwanie Szuflady, którego tematem są Kolorki; fioletowyczerwony i zielony dlatego postanowiłam ją zgłosić do zabawy.


Moja bransoletka to rzemyki w kolorach czerwonych i fioletowych wklejone w końcówki w kolorze starego złota.


Do przedłużki dopięłam blaszany liść (ze zrecyklingowanego paska), oraz kuleczki w różnych odcieniach zieleni, znaleźć tu można; awenturyn, malachit, jadeit, szklaną perełkę, serpentynit i czerwono-zielony unakit. To nie do końca "moja" gama kolorystyczna, starałam się więc jakoś pogodzić wytyczne wyzwania z własnym wyczuciem i powstała taka oto ozdóbka. Wyszła całkiem przyjemnie;)


Trzymajcie kciuki:)
Bardzo wszystkim dziękuję za coraz częstsze zaglądanie do mnie i wstępowanie do grona oglądaczy mojego bloga, nawet nie wiecie jak mi miło:) bardziej miło jest mi tylko gdy czytam te wszystkie pochlebne komentarze:)
Miłego, słonecznego weekendu!


27 komentarzy:

  1. Cudowne :) nic tak nie poprawia humoru jak piękna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda:) szczególnie mężczyźni powinni o tym pamiętać:)))

      Usuń
  2. Wow! Jestem powalona, zachwycona, zamroczona...słowem - cuda! Biorąc pod uwagę osobiste upodobania kolorystyczne w moim prywatnym konkursie wygrała czarna (ma w sobie coś) z dyndadełkami i biała żeglarska (jak znalazł na wakacje pod żaglami). Bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpływam się czerwieniąc z wrodzonej skromności nad tymi pochwałami:) Chętnie, którąś odłożę;)))

      Usuń
  3. Trzecia bransoletka od góry zdobyła moje serce - cudowne kolory, brązy i berze tego mi trzeba na jesień - CUDO!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zakochałam w brązach, beżach i złocie...

      Usuń
  4. Druga, czyli niebieska jest po prostu rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz znakomite wyczucie koloru :) Fantastycznie prezentuje się bransoletka wyzwaniowa, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że każdy ma faworyta :) Mój to ta czarna z rurkami i ta ze starym złotem. A pozostałe też piekne! Czerwień bardzo energetyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego coś miłego:)))Faktycznie czerwień daje powera!

      Usuń
  7. Ta beżowa z żaglówką jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bransoletki!!! Mnie ostatnio też coś wzięło na bransoletki!!!Pozdrawiam Cie gorąco !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie wciąga takie bransoletkowanie, niestety również uzależnia;))

      Usuń
  9. Świetne bransoletki.
    Dziękuję za udział w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kolorki bransoletek no i mają wisiorki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo pięknych bransoletek :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszły, trzymam kciuki za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia! Bransoletka bardzo ładna. Szczególnie spodobała mi się 4, może dlatego, że jeszcze kojarzy się latem...

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne i bardzo pomysłowe. Podoba mi się trzecia, choć to zupełnie nie moja paleta kolorów :) Powodzenia w wyzwaniu !

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie bransoletki są piękne... Połączenie kolorków zaproponowanych w wyzwaniu wyszło Ci naprawdę świetnie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne te bransoletki...uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...