środa, 24 października 2012

Furry. Broszka.

Moich eksperymentów z futrzastą materią ciąg dalszy. Zapomniane pudełko z kawałkami kolorowych futerek okazało się być źródłem moich inspiracji biżuteryjnych, na pozór włochate tkaniny wcale nie kojarzą się z filigranowymi tworami z koralików, ale kto by się przejmował pozorami;) Mnie się efekt końcowy bardzo podoba, broszkę można "miziać" do woli, co okazało się być jej dodatkową funkcją oprócz zdobniczej. Powstała broszka przytulanka:)


Jedynym minusem były kłaczki, które właziły podczas haftowania w każdy koralik . Zastanawiam się tylko do czego ją nosić:) wygląda jak kwiat, więc może do kożucha?


Na broszkę składają się; nieregularny koralik z masy perłowej w kolorze turkusowym naszyty na sztuczne futerko w kolorze zielono-szarym. Koralik obszyty ściegiem peyote koralikami Toho w rozmiarze 8o i 11o. Do ściegu murkowego, którym obszyłam całość dorobiłam trochę inne pikotki niż zwykle, użyłam 4 mm kulek różowego kamienia naturalnego (nie pamiętam jaki to kamień) oraz katolików Toho. 


Całość podszyta beżową ekoskórką, zapięcie w kolorze złotym.


Kolory szklanych koralików Toho jakich użyłam to; Silver-Lined Milky Teal, Silver-Lined Frosted Lt Tanzanite, Silver-Lined Milky Peach oraz Metallic Amethyst Gun. 


Broszka ma 5,8 cm średnicy i jest to jedna z moich większych brosz, swoim wymiarem (nie przekracza 10cm) wpisuje się jednak w wymogi najnowszego wyzwania w Szufladzie dlatego postanowiłam ją zgłosić. 


Zobaczymy czy mój biżuteryjny eksperyment przypadnie do gustu szufladowemu zespołowi.


Mam nadzieję, że Wam się spodobał mój broszkowy futrzak:) Pozdrawiam wszystkich ciepło i kolorowo:)

EDIT
Broszka trafiła do inspiracji Kadoro, można ją zobaczyć --> TU
EDIT
Broszka trafiła do Top 5 wyzwania Szuflady:)))


14 komentarzy:

  1. Super ta broszka, pierwszy raz taką widzę! Fajniaste futro :). Powodzenia w wyzwaniu :). Zapraszam do mnie: http://lavenderandrosestories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ci ona fajna, myślałam żeby coś wymodzic na to wyzwanie w szufladzie ale widze ze szans z Toba to ja nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurencja jest tam spora, też mam stracha;) na szczęście jest 5 wyróżnień może się załapiemy:))

      Usuń
  3. Pomiziałabym sobie taką broszkę :) Śliczna oprawa koralikowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Włochata broszka!!! Superowa jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesująca, na pewno zwraca uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny eksperyment i świetne wykonanie. Broszka do miziania :)) Podoba mi się.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu małej formy w Szufladzie i życzę powodzenia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny poomysł Bardzo oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie po odebranie wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...