piątek, 2 listopada 2012

Ray. Bransoletka.

Dnia ubywa w zastraszającym tempie, co po sobotniej zmianie czasu odczuć można nader dotkliwie:( Zmniejszająca się porcja promieni słonecznych u niektórych skutkuje napadami melancholii tudzież depresją. Jak ktoś jeszcze nie złapał doła to po ciemku łatwo może w niego wpaść, przynajmniej w moim mieście gdzie rozkopali połowę ulic;)) Ale wracając do tematu, przyłapałam się na tym, że w okolicach południa wystawiam nos do słońca by przez chwilę poupajać się jego ciepłem, najwidoczniej moje ciało potrzebuje podładować baterie przed zimą;) Zauważyłam również, że koralikując, zupełnie mechanicznie sięgam po jasne kolory. Tak też powstała bohaterka tego posta, mocno błyszcząca i cieniutka jak listopadowe promienie słońca - bransoletka.


Bransoletka jest bardzo cienka ma około 6 mm szerokości, uplotłam ją z Toho bugle w sposób jaki akurat przyszedł mi do głowy;) posiłkowałam się igłą, żyłką i własną intuicją.


Użyte koraliki i ich kolory to; Toho Bugle 3mm Silver Lined Lt Topaz oraz Toho Round 15o w kolorze Metallic Iris Brown.


Zapięcie federing w kolorze starego złota, tym razem zrezygnowałam z dodatkowych ozdóbek w postaci charmsów czy innych dyndadełek, chciałam by było prosto:)


Chociaż niepozorna, bez większego planu i wydziergana naprędce obmyśloną metodą to skutecznie poprawiła mi humor;) Czego i Wam życzę, pomimo listopadowej szarówki niech Wam słońce pięknie świeci;)

Dziękuję wszystkim za miłe komentarze do moich biżuteryjnych tworów, ich antydepresyjna moc jest nieoceniona;) Witam też nowych obserwatorów, mam nadzieję, że będziecie tu często i z przyjemnością zaglądać;)

13 komentarzy:

  1. Świetne są te Twoje cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto, elegancko i delikatnie. Śliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie inna ta bransoletka, jest bardzo urocza, kojarzy mi się z zasuniętym suwakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udana praca!!! Niekoniecznie bransoletka musi być szeroka , te cieniutkie są bardziej lubiane przeze mnie , bo można je nosić cały dzień !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, absolutnie nie przeszkadza w pracy i zapomina się, że w ogóle jest:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka piękna bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, prosta. Uwielbiam takie biżutki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. So beautiful...love it.*_*
    Hope we can follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...