niedziela, 18 listopada 2012

Little Berry, broszka i wyróżnienie KK

Wydziergałam kolejną maleńką broszkę na wzór poprzednich, bo całkiem fajnie się je robi i nosi. Lubię małe brosie. Ta jest utrzymana w tonacji fioletowej, z akcentami fiołkoworóżowymi, wyszła bardzo soczyście i owocowo. Taka mała jagódka:)


Oczko broszki to płaski kaboszon ze szkliwionej ceramiki typu crackle, ten egzemplarz jest nieco mniej spękany niż poprzednie, ma za to fajny kolorek.


Broszka z kategorii moich maleństw, ma zaledwie 3,7 cm wysokości i 3,4 cm szerokości.


Do obszycia jej haftem koralikowym użyłam japońskich Toho w dwóch rozmiarach 11o i 15o w kolorach: Trans-Lustered Rose - Mauve Lined, Opaque Lustered Lavender, Metallic Amethyst Gun oraz Transparent Amethyst.


Tył podklejony czerwonym skajem, który znalazłam w szafie podczas porządków, nigdy nie wiadomo kiedy co się przyda:) ten przeleżał w zamknięciu kilkanaście lat i nadal się trzyma więc biodegradowalny raczej nie jest;)


Mam nadzieję, że podoba Wam się ta mała ozdóbka. Poprzednia moja broszka Salty, którą wydziergałam na ostatnie wyzwanie KK, przypadła jury do gustu i zdobyła I nagrodę, duma i radość mnie rozpierają, postaram się nie skakać za wysoko;)


Tym optymistycznym dla mnie akcentem kończę krótki (jak na mnie) wpis;) Życzę wszystkim miłego tygodnia i dużo słońca!!! I ogromnie dziękuję za wszystkie Wasze komentarze, zawsze poprawiają mi humor!  


4 komentarze:

  1. Piękna broszka i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje broszki są zachwycające, gratuluję zwycięstwa i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej! Broszka jest naprawdę cudna, jak i inne rzeczy, które wychodzą spod tych zdolnych rączek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej !!! Brosie są urocze !!!! Tak trzymaj !!!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...