niedziela, 25 listopada 2012

W kratkę. Bransoletka.

Wciąż uskuteczniam herringbone stitch czyli splot jodełkowy, już trochę opatrzyły mi się paski więc zaszalałam z kratką:) Okazuje się, że i w tym splocie podobnie jak w peyote można wrabiać wzory. Póki co jestem nieco zachowawcza i ograniczam się do prostych deseni. 


Tym razem sięgnęłam po mniejsze koraliki Toho, dzierga się z nich dłużej bo robótki wolniej przybywa, ale efekt jest bardziej delikatny, filigranowy.


Wzór jest na tyle wyraźny, że zrezygnowałam z dodatkowych "upiększaczy" w postaci charmsów i innych zawieszek, zamontowałam jedynie proste geometryczne zapięcie typu toggle.


Użyte koraliki to japońskie Toho w rozmiarze 11o i w kolorach: Opaque Jet, Opaque Lustered White, Opaque Lustered Dark Beige i Silver Lined Siam Ruby.


Bransoletka szyta czarną nicią do dżinsu, przez co jest bardzo plastyczna i wygodnie sie nosi:)
Bransoletkę zgłaszam do wyzwania #24 w Szufladzie pt. "krata, kratka, krateczka..."


Mam nadzieję, ze moja kraciasta bransoletka przypadnie jury do gustu:)


Serdecznie witam nowych obserwatorów, mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej. Stałym oglądaczom dziękuję zaś za przemiłe i naładowane pozytywną energią komentarze:) Pozdrawiam Was gorąco.
EDIT
Bransoletkę można obejrzeć również w inspiracjach w Kadoro.

21 komentarzy:

  1. ta SUPER kratka wcale na prostą nie wygląda :) I zapięcie doskonale pasuje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że wciągnął Cię splot jodełkowy :) Doskonale Cię rozumiem, sama mam do niego słabość. A kraciasta bransoletka jest SUPER!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna, te kolory!Nie jestem jakąś szczególną miłośniczką kraty, ale ta w Twoim wydaniu, jest po prostu cuda:)

    Ciekawią mnie te końcówki, mogę spytać gdzie je kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) końcówki kupiłam w Pasart.pl w dziale końcówki, chyba są przeznaczone do mocowania wstążek, ale do koralików jak widać też pasują:)

      Usuń
  4. Muy bonita y la formas de hacerla en cuadritos,,,perfecta..Un besin
    °º✿♫
    °º✿ Noelia
    º° ✿♥ ♫° ·.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i super pasuje do tematu wyzwania. Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem, bransoletka prezentuje się cudnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow bransoletka przecudnej urody, zachwyca oczy raduje serce:) W pierwszej chwili myślałam , że to kołnierzyk (podobno ostatnio hit). Podziwiam nieustannie Twoje zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny pomysł z ta kratką ,bransoletka jest cudna!!! Ja jeszcze nic nie robiłam tym ściegiem, ale widzę,że nadszedł już czas....
    jeszcze trochę , a mnie skręci, tak mi się podoba ta bransoletka!!! Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wrażenia zapomniałam dodać,że trzymam kciuki za Twoją wygraną w wyzwaniu !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w wyzwaniu :) Bransoletka śliczna, ogromnie mi się podoba ten splot, niestety osobiście nie mogę się do niego przekonać tzn. nie wychodzi mi i już... :D Wzór niby tylko kratka, ale prezentuje się bardzo ciekawie i wcale nie wygląda jak prosty deseń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Mi też nie wychodził na początku ale się uparłam;) jest mnóstwo fajnych tutków na YT, polecam.

      Usuń
  11. Cudo, podziwiam, podziwiam i się nadziwić nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Bransoleta prezentuje się bardzo ciekawie, zapięcie dodaje jej szlachetnego wyrazu - powodzenia w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna choć ta z poprzedniego posta była bardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bransoletka jest piękna, bardzo precyzyjnie wykonana :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna praca!Super!:)
    Dziękuję za udział w Szufladowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...