poniedziałek, 5 listopada 2012

Playing With Colors. Bransoletka

Bransoletkę tę zrobiłam już dawno temu, a że ostała się do tej pory postanowiłam ją pokazać. Pochodzi ona z moich początków z techniką beadcrochet, z czasów kiedy naprawdę małe koraliki czyli te w rozmiarze 11o (2,2 mm) napawały mnie przerażeniem i zdecydowanie bardziej wolałam bezpieczne 8o (3,2 mm). Sznury szydełkowo-koralikowe dziergane z mniejszych koralików są z pewnością bardziej dokładne i spójne w swojej strukturze, ale większy koralik daje ciekawy efekt "puszystości". Ostatnio lubię wracać do dziergania z ósemek.  Zdjęcia robione dobry miesiąc temu a więc jeszcze w pełnym słońcu, prawdziwa zabawa kolorem:) 


Użyłam japońskich Toho w rozmiarze 8o aż w siedmiu kolorach.


Możecie tu dostrzec takie kolorki jak; Opaque Lustered Lt Beige, Opaque Jet, Silver Lined Milky Peach, Silver Lined Frosted Green Emerald, Silver Lined Frosted Lt Tanzanite, Silver Lined Frosted Cobalt oraz Ceylon Celery.


Wzór ułożony na DB Beaderze, podobną moją pracę można zobaczyć --> TU


Prosta forma i geometryczny wzór sprawiają, że pomimo wielu kolorów użytych w pracy nie sprawia ona wrażenia pstrokatej:) ale oczywiście to tylko moje zdanie;)


Dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod poprzednimi postami i witam nowych obserwatorów bloga, życzę Wam wszystkim miłego i kolorowego tygodnia:))


8 komentarzy:

  1. Świetna, bardzo fajny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, a połączenie tylu kolorów sprawia, że pasuje do każdej garderoby! Super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle fantastycznie! Zdolna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam nadzieję, ze przyjmiesz wyróżnienie i przyłączysz się do zabawy :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Weszłam przypadkiem, oglądam i oglądam i wyjść z podziwu nie mogę. Przepiękne rzeczy robisz i to w koralikach, które są dla mnie czarną magią... Post o koralikowaniu przeczytałam z najwyższą uwagą :) A bransoletka ma niesamowicie oryginalne połączenie kolorów, wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ów przypadek będzie początkiem regularnych wizyt;) Zapraszam i dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  6. Śliczne są te wszystkie bransoletki, gdybym teraz miała zdecydować się na jedną - strach w oczach :) Nieustannie podziwiam !

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...