czwartek, 29 listopada 2012

Charming. Broszka.

Dziś kolejna odsłona czaroitu, o którym już pisałam przy okazji poprzedniej broszki. Kaboszon znalazł swoje miejsce w broszce obszytej drobniutkimi koralikami Toho, bez większych wariacji i kombinacji, wyjątkowo na spokojnie:) jedynym czarującym akcentem jest niezwykłe oczko w postaci naturalnego kamienia. 


Całość wykonana haftem koralikowym z japońskich Toho w rozmiarze 15o i 11o.


Kolory koralików to: Metallic Iris Brown, Copper Lined Alabaster, Silver Lined Milky Lavender i Transparent Amethyst.


Tył tradycyjnie podszyty ekoskórką, zapięcie w kolorze starego złota.


Mam nadzieję, że przypadła Wam do gustu:) Ja wpadłam w wir pracy i dziergam jak szalona więc będzie co publikować w grudniu:) 
Przypominam wszystkim zainteresowanym o Candy, zapisy tylko do poniedziałku 3 grudnia do północy. Czasu coraz mniej:)
Pozdrawiam ciepło takim oto hasłem:)


*Banerki można tworzyć samemu korzystając z tego narzędzia --> KLIK



9 komentarzy:

  1. sliczna broszka. Ja mam dwie lewe rece do takich robotek. Ale umiem wyszywac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne broszki wyczarowywujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę charming jest ta broszka, śliczne kolory! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczna! i jeszcze w cudnym fiolecie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kamień jest taki...galaktyczny :) Tym oplotem wydobyłaś z niego cały urok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna! Fajne to do banerków :) dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ulubione (zaraz po szarościach) fiolety. Piękna broszka :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...