wtorek, 6 listopada 2012

Wyróżnienie.

Czas na kolejną zabawę, która pojawiła się wśród blogerów, przyznam szczerze, że nawet lubię te zabawo-wyróżnienia bo założenie mają szczytne - pomóc w promocji młodego blogera. Trochę też przypominają mi zabawy na przełamanie lodów na koloniach czy w nowej klasie:) no i są okazją do bliższego poznania się. W każdym razie taki jest Liebster Blog, który to przywędrował do mnie za sprawą trzech blogerek;

Rudej z bloga Ruda Plecie
oraz Multanki z bloga Multanka - Sutaszowe z Igłą Zabawy
i jeszcze z bloga Czary Mary Dori

Zasady tego wyróżnienia:

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."




No cóż, zawsze mam problem z wszelkimi wyborami, nie wiem  kogo wytypować o liście pytań nie wspominając. Podzielam też wątpliwości Rudej dotyczących zasad przyznawania tego wyróżnienia  gdyż nie określono precyzyjnie czym jest "mniejsza liczba obserwatorów"? No trudno, zdam się na intuicję w tej materii i nagnę nieco zasady zmniejszając ilość wyróżnionych blogów bo 11 to już zdecydowanie za duża liczba jak na moją niezdecydowaną naturę;) wybiorę też tylko te, których jeszcze nie wyróżniałam.

Za dobrze wykonaną robotę wyróżniam:

Duchęhttp://ducha-ducha.blogspot.com/ bo jest scrapki są perfekcyjne w każdym calu i zawsze niosą mądre przesłanie!
Jagodęhttp://jagodar.blogspot.com/ za różnorodność i cudne "ubranka" jej tworów!
Magdęhttp://szklanymokiemmym.blogspot.com/ za najcudniejsze "bajkowce" i jeszcze bardziej bajkowe fotografie!
ka.ma.mi http://tworczynielad.blogspot.com/ za perfekcję i fantazję w tworzeniu biżutek jedynych w swoim  rodzaju.
Butterflyhttp://is-neverland.blogspot.com/ za młodzieńczą pasję tworzenia rzeczy wielce pomysłowych.
Anigęhttp://szydelkiemdziergane.blogspot.com/ za cudownie delikatne koralikowe twory, które jakoś zawsze przywodzą mi na myśl chmurki:)
Brigittę.triplemoonhttp://triple-moon.blogspot.com/ za piękne, baśniowe biżutki i za to że lubi rycerzy, damy i Celtów:)
Kallinkęhttp://kallinkatworzy.blogspot.com/ za ciekawe pomysły w jej dopiero co rozpoczętej przygodzie z beadingiem.

Drogie Panie, moje pytania na które chciałabym usłyszeć od Was szczere odpowiedzi (oczywiście pełna dobrowolność, nic na siłę;)) są następujące:

1. Biel czy czerń?
2. Ulubiony smak lodów?
3. Koncert rockowy czy w filharmonii?
4. Zgiełk miasta czy spokój na wsi?
5. Jakie masz hobby (lub co lubisz robić najbardziej)  poza tym, którego dotyczy Twój blog?
6. Książka papierowa czy e-book?
7. Winda czy ruchome schody?
8. Słodycze czy "konkrety"?
9. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka z filmu (lub soundtrack)?
10. Jaką część biżuterii lubisz nosić najbardziej ? (wybierz jedną, np. kolczyki)
11. Czy pamiętasz  rano po przebudzeniu co Ci się śniło? Jeśli chcesz opisz któryś ze swoich snów lub co śni Ci się najczęściej.

A oto moje odpowiedzi na pytania Rudej:

  1. Warzywko czy mięsko?     warzywko z mięskiem
  2. Harley D czy Porsche?       Harley D
  3. Idealne miejsce na wakacje?    Góry
  4. Czy życie bez internetu jest możliwe?   Oczywiście! i bez tv też:)
  5. Ulubiona książka(i) ?  Bardzo dużo ulubionych; słownik wyrazów obcych i podręcznik do antropologii:) a ostatnio "Gra o tron" a wcześniej "Radio Darwina" Grega Beara
  6. Kuchnie świata - którą preferujesz?  Żydowską i staropolską
  7. Gdy ucieka autobus biegniesz czy czekasz na następny?  czekam
  8. Kino czy teatr? kino
  9. Czego byś nigdy nie zjadła?  niczego w czym znajdę włos
  10. Dlaczego pytań musi być 11? bo 10 to za mało a 12 za dużo
  11. Słońce czy deszcz? słońce zimą lub deszcz latem


A oto moje odpowiedzi na pytania Multanki:
  1. Skąd czerpiecie inspirację? zewsząd
  2. Życie w biegu czy oaza spokoju? oaza na wulkanie;)
  3. Rozważna czy romantyczna?  rozważna
  4. Ulubiona paleta barw?  wszystko poza różowym ala Barbie:)
  5. Ulubiona książka? patrz pyt 5. wyżej
  6. Dieta czy kuchnie świata? kuchnie świata
  7.  .. i kilka innych słów - o was, jeśli macie chęć   Yyyy i kto to potem będzie czytał;) pomilczę wymownie:)
A oto moje odpowiedzi na pytania Czary Mary Dori:

1. Lubisz kiedy...  Jest "po staremu"
2. Patrząc w lustro widzisz... Siebie, 10 kilo później;)
3. Oddałabyś wszystko za... cofnięcie czasu o jakieś 15 lat:)
4. Najważniejsze w życiu jest... życie
5. Tęsknisz za... tym co było a nie wróci
6. Zawsze pamiętasz o... ważnych datach
7. Zaczynasz dzień od... śniadania, (zaraz po toalecie;))
8. Kończysz dzień na... pozbieraniu myśli
9. Nie umiesz się powstrzymać od... ironii
10. Już nigdy nie będziesz... tym kim byłam, gdzie byłam, co miałam... panta rhei:)
11. Zawsze będziesz... kobietą:)


Pozdrawiam:) i czekam na Wasze odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania:)

EDIT

8.11 raz jeszcze dostałam to wyróżnienie tym razem od przemiłej Domi z http://boldlygothroughlife.blogspot.com i tak jak jej obiecałam umieszczam odpowiedzi na zadane przez nią pytania;


1. Jakiej muzyki słuchasz? chyba kwalifikuje się to jako indie lub progressive;) 
2. Co lubisz robić w wolnym czasie? gotować
3. Twój wymarzony prezent? ponieważ czyta to mój mąż to mu ułatwiać nie będę;))
4. Sieciówki czy second handy? sh
5. Chciałabyś coś w sobie zmienić? oczywiście;)
6. Wolisz styl sportowy czy bardziej elegancki? coś po środku
7. Wisiorki czy bransoletki? bransoletki
8. Włosy proste czy kręcone? strasznie bym chciała mieć kręcone
9. Szpilki czy trampki? szpilki podobają mi się u innych, ale wolę wygodne trampki
10. Gdzie najchętniej spędzasz wakacje? odkrywając nowe miejsca
11. Wolisz siedzieć w domu czy spotkać się z przyjaciółmi lub z rodziną? trochę jedno i drugie


4 komentarze:

Witam Cię :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza:) każdy jest dla mnie ważny. W sprawie innej niż temat posta skontaktuj się ze mną mailowo bluefairy.art@gmail.com Reklamy wrzucam do spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...